آخرین خبر از شرایط جابجایی استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی

به گزارش همیار مشاوره، در قلب خط دفاع منتظری با فتح الله زاده توافقات لازم را انجام داده و در حال حاضر منتظر مشخص تکلیف کادر فنی است تا قرارداد 6 ماهه خود را با استقلال امضا کند.

آخرین خبر از شرایط جابجایی استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی

به گزارش گروه ورزشی همیار مشاوره، باشگاه استقلال در انتظار آمدن استراماچونی است تا رسما وارد بازار نقل و انقتالات گردد اما لیست مازاد و ورودی ها تا حدودی معین شده است که در ادامه می آید.

در لیست مازاد استراماچونی نام میلاد باقری،مرتضی تبریزی،محسن کریمی،سینا خادم پور و رضا آذری به چشم میخورد.

شجاعیان نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی از لیست استقلال در نیم فصل دوم خارج خواهد شد و از سال بعد با انتها مصدومیت آبیپوشان را همراهی خواهد نمود.

میلاد باقری در آستانه توافق نهایی با تراکتور و فولاد است و در بازگشت خلیل زاده به تهران رضایتنامه خود را دریافت میکند.

محسن کریمی نیز به کلی از لیست استقلال خارج میگردد و دیگر در این تیم جائی ندارد.

در خصوص آذری و تبریزی باید گفت که باشگاه استقلال قصد معاوضه آنها با یکی از بازیکنان لیگ رجحان را دارد که در ادامه مطلب شرح خواهیم داد.

خط دفاعی

در قلب خط دفاع منتظری با فتح الله زاده توافقات لازم را انجام داده و در حال حاضر منتظر مشخص تکلیف کادر فنی است تا قرارداد 6 ماهه خود را با استقلال امضا کند. در سمت راست و چپ خط دفاع استراماچونی تاکید ویژه ای به جذب 2 بازیکن رونده و سرعتی داشته و مدیران نیز مذاکرات با گزینه های مدنظر شروع نموده اند.

در سمت راست دانیال اسماعیلی فر و حسن جعفری دفاع راست نساجی به ترتیب گزینه های اصلی استراماچونی هستند که توافق لازم با حسن جعفری در حال حاضر اجرا شده است ولی آبیها هنوز در حال کوشش برای جلب رضایتنامه اسماعیلی فر هستند. در سمت چپ خط دفاعی نیز مذاکرات با آقایی و ترکمان اجرا شده که مهدی ترکمان یک امضا تا آبیپوش شدن فاصله دارد.

خط میانی

نامی که این روزها بارها و بارها تکرار شده سعید واسعی! تنها هافبک مدنظر استراماچونی،بازیکن چپ پا و خوش نقش پیکان است که مذاکرات با او و و مدیر برنامه اش پیروز بوده است و اکنون کوشش برای کسب رضایتنامه او از باشگاه پیکان با پیشنهاد معاوضه تبریزی و آذری وارد مرحله جدیتری شده است و باید واسعی را 90 درصد آبیپوش دانست. بلبلی و آقاخان نیز از نیم فصل دوم وارد لیست استقلال میشوند تا کمبود استقلال در خط هافبک تا حد زیادی مرتفع گردد.

خط حمله

آنتونی استوکس بازیکن فصل گذشته تراکتور،گزینه اصلی استراماچونی است که در آخرین روزهای مدیریت فتحی توافق لازم با او و ایجنتش اجرا شده و حتی پیش قرارداد نیز امضا شده است و تنها مساله به جامانده واریز پیش پرداخت این فوروارد گلزن است تا راهی تهران گردد.دیگر گزینه خارجی استقلال در صورت شکست در پروژه جذب استوکس،سرجینهو برزیلی مهاجم باشگاه کاشیما ژاپن است که با اتمام قرارداد بازیکن آزاد به حساب میاید.

استقلال در خط حمله مذاکراتی نیز برای جذب آل کثیر و مغانلو داشت که در بدو امر با شکست روبرو شد تا مدیران استقلال قید جذب مهاجم داخلی را بزنند.ارسلان مطهری نیز به هیچ وجه گزینه استقلال نیست هرچند که به دلیل نسبت خویشاوندی بین او و ایجنت معروف همواره شایعاتی در خصوص پیوستن او به آبیهای پایتخت وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین خبر از شرایط جابجایی استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شرایط جابجایی استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید