شروع استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از شروع فعالیت زمستانی 34 اکیپ راهداری و 223 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در جاده های استان اطلاع داد.

شروع استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام

نورالله دلخواه در مراسم شروع طرح زمستانی راهداری، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و همچنین درپیش بودن ایام گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری، مانور زمستانی نیروها، تجیهزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ایلام برگزار گردید.

وی گفت: در این رژه نمادین فعالیت 34 اکیپ راهداری و 223 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی که تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت، شروع شد.

دلخواه اعلام نمود: مانور طرح راهداری زمستانی با هدف نشان دادن همکاری،افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه های مستقر در این محورها شامل پلیس راه،هلال احمر و راهداری اجرا می گردد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان، نیز اظهار کرد: از مهمترین برنامه ها و اهداف این طرح خدمات رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی جاده ها در این استان است.

وی ادامه داد:رانندگان در فصل زمستان قبل از سفرهای برون شهری باید نسبت به فراهم نمودن تجهیزات ایمنی بویژه زنجیر چرخ و همچنین معاینه فنی توجه داشته باشند چرا که در غیر این صورت پلیس راه اجازه تردد به خودروهای دارای نقص فنی در جاده ها را نخواهد داد.

همتی زاده با بیان اینکه تیم های طرح زمستانی پلیس راه از امروز در محورهای مواصلاتی استان ایلام مستقر خواهند شد و خدمات را به مردم و مسافران ارائه می دهند گفت: در طرح زمستانی امسال،حدود 90 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای برف گیر و کوهستانی استان انجام وظیفه می نمایند.

رئیس پلیس راه استان توضیح داد: رانندگان با رعایت مقررات هدایت و رانندگی و توجه به تمامی اصول ایمنی، در فصل زمستان رانندگی نموده و خودروهای خود را برای حضور در محورهای کوهستانی و نقاط برف گیر به وسایل و تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید