اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

به گزارش همیار مشاوره، فرماندار رامشیر از اهدا 400 بسته تحصیلی از سوی مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اطلاع داد.

اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

حسینی نژاد فرماندار رامشیر در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری کاویان مدیریت بهره برداری نفت و گاز مارون 400 بسته تحصیلی شامل؛ کیف و نوشت افزار به منظور رفاه حال دانش آموزان نیازمند مقطع ابتدایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تحویل مدیران این نهاد های حمایتی شد.

او اضافه کرد: این حرکت خداپسندانه و فرهنگی مدیریت شرکت مارون موجب کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل و به منظور ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت.

حسینی نژاد گفت: پیش از این، مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گازآغاجاری نیز در یک اقدام خیرخواهانه تعداد 400 بسته نوشت افزار تهیه و در اختیار دانش آموزان رامشیر و مشراگه قرار داده بود که شروع یک حرکت در جهت برطرف مسائل دانش آموزان بی بضاعت بود.

این مقام مسئول توضیح داد: احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب نیز تعداد 4 دستگاه مینی بوس هیوندای جهت ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان روستایی بخش مشراگه و مرکزی شهرستان رامشیر تخصیص داد که زمینه رضایتمندی مردم منطقه را فراهم آورده بود.

فرماندار رامشیر با تقدیر از همکاری مدیران شرکت نفت اظهار امیدواری کرد؛ این خدمات اجتماعی باعث گردد هیچ کودکی بدلیل مسائل اقتصادی از تحصیل محروم نگردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید