ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران/سمنان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال با پرداخت 23 میلیارد 824 میلیون تومان در6 ماهه امسال اطلاع داد.

ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد طرح های اشتغال زایی برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل های مهارت آموزی، کارآفرینی و حرفه آموزی به دانش آموزان اجرایی می گردد اضافه کرد: بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال نظارت های بیش از سه سال باهدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه امسال 600 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد برای راه اندازی طرح های اشتغال ایجادشده 23 میلیارد و 824 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی دریافت نموده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان عمده مشاغل ایجاد شده در این بخش را در قالب طرح خدماتی،دامپروری، صنایع دستی ، کشاورزی، فعالیت های صنعتی و معدنی برشمرد و گفت: در این مدت 1811آموزش مهارتی در قالب آموزش های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه شده است.

خدابنده با اشاره به کوشش ها برای اشتغال مددجویان این استان توضیح داد: در این مدت 262 نفر به وسیله دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کارشده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را از بازوهای توانمند ایجاد اشتغال مددجویان برشمرد و گفت: یکی از راه های مهم توانمندی و خودکفایی مددجویان و رسیدن به استقلال اقتصادی، ایجاد اشتغال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید