بازی NEO: The World Ends with You به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش همیار مشاوره، بازی پیروز Neo: The World End With You که مدتی پیش برای کنسول ها منتشر شد، قرار است به زودی و فقط تا چند روز دیگر راه خود را به کامپیوترهای شخصی پیدا کند.

بازی NEO: The World Ends with You به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

طبق اعلام رسمی اسکوئر انیکس، این بازی نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) در تاریخ 6 مهر(28 سپتامبر)، یعنی در پنج شنبه هفته آینده برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی با قیمت 60 دلار به انتشار خواهد رسید. بازی Neo: The World End With You دو ماه پیش و در تاریخ (27 ژوئیه) برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در سراسر دنیا منتشر شده بود.

بازی Neo: The World End With You دنباله بازی The World Ends With You است که اولین بار در سال 2007 میلادی برای کنسول دستی نینتندو دی اس (Nintendo DS) منتشر شد. البته، قسمت اول این بازی بعدها برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS هم عرضه شد و اگر کنسول DS را در اختیار نداشته باشید، از این طریق می توانید آن را تجربه کنید. پس از سال ها دوری از این بازی، سازندگان قسمت اول تصمیم گرفتند تا با بازی Neo: The World End With You ماجراجویی تازه و جذابی را در دنیا این اثر خلق نمایند. آن ها در این جهت موفقیت خوبی کسب کردند و توانستند هم بازخورد خوب منتقدان و هم توجه هواداران را دوباره جلب نمایند.

نکته مهم درباره قسمت تازه این است که موضوع داستان آن پیرو شخصیت های تازهی است و داستان تازه ای را روایت می نماید. این به افرادی که قسمت اول را هم تجربه ننموده اند، یاری می نماید تا حد خوبی ماجرای بازی را متوجه شوند. با این حال، هنوز اشاره های فراوانی از قسمت قبل وجود دارد و حتی برخی از شخصیت های بازی قبلی را هم در این قسمت خواهیم دید.

بازی Neo: The World Ends With You قرار است انحصاری اپیک گیمز استور باشد. این دومین اثری است که اسکوئر انیکس در امسال برای کامپیوتر منتشر نموده و آن را انحصاری اپیک گیمز استور نموده است. در اوایل امسال هم آن ها مجموعه بازی کینگدام هارتس را در کامپیوتر به صورت انحصاری برای فروشگاه دیجیتال اپیک منتشر کردند. تعیین است که آن ها درباره عرضه بازی ها به توافق اقتصادی نسبتا خوبی با اپیک دست پیدا نموده اند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی NEO: The World Ends with You به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی NEO: The World Ends with You به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید