بهترین منطقه برای رزرو هتل کیش

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران ؛ جزیره مرجانی کیش از محبوب ترین نقاط گردشگری ایران است که هر ساله در تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران بسکمک است. دلیل محبوبیت این جزیره را می توان ویژگی های منحصر به فرد آن مثل طبیعت بکر، امکانات گردشگری فراوان، مراکز خرید لاکچری و البته هتل های درجه یک و بین المللی دانست. در این مطلب مجموعه ای از بهترین هتل های این جزیره مانند رزرو هتل ترنج کیش را فراهم کرده ایم که می توانید به کمک آ ن ها هتل مورد نظر خود را از میان طیف گسترده ای از هتل های کیش به صورت آنلاین با تخفیف های ویژه رزرو کنید.

بهترین منطقه برای رزرو هتل کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از جدیدترین هتل هاست که در سال 1397 تاسیس شد و طرح آن به شکل یک هرم دو سویه است. این هتل خاص 8 طبقه دارد و در آن طبقات به شکل پلکانی کاهش پیدا می کنند. در روزهای خاص رزرو این هتل هم مانند رزرو هتل ترنج کیش باید از 14 روز قبل انجام شود.

این هتل نمایی زیبا از ساحل زیبای خلیج فارس دارد و مانند هتل تعطیلات کیش به علت نوساز بودن، از امکاناتی مجهز و مدرن برخوردار است. تعدادی از واحدهای هتل در طبقات 1 تا 8 و بقیه آن ها در محوطه هتل هستند. در هتل میراژ می توانید از امکانات بسیاری خوبی که برای مسافران ارائه می شود استفاده کنید و سفری بی نظیری را برای خود و خانواده و دوستان رقم بزنید.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، هتل میراژ کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج علاوه بر کیش، یکی از هتل های شیک و درجه یک در کشور است که در سال 1394 ساخته شد. این هتل کاملا روی آب های خلیج فارس واقع شده است و در طراحی و معماری بی نظیر خود، هنر ایرانیان را به خوبی به نمایش می گذارد. البته این هتل دارای دو فاز بوده که شامل سوئیت هایی روی دریا و هتلی طبقاتی در ساحل جزیره است.

محل قرارگیری هتل در قسمت شمال غربی جزیره کیش است. از این رو با رزرو هتل ترنج کیش می توانید لذت سفری در منطقه ای آرام و بکر و دور از هر گونه سروصدا را تجربه کنید. هنگامی که از بالا هتل را دیدن کنید، آن را به شکل یک ترنج زیبا خواهید دید. همه اتاق های این هتل رو به دریا بوده و دارای بالکن و بخشی شیشه ای در کف هستند و از این طریق امواج زیبای دریا قابل دیدن است. رزرو هتل ترنج کیش می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

آدرس: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش در سال 1375 در کیش احداث شد. این هتل با معماری منحصر به فرد و محیطی زیبا سرشار از درختان نخل، گل و گیاه، به همراه آب نما و نورپردازی خاص دارد. افراد با اقامت در این هتل می توانند تعطیلاتی بیادماندنی برای خود به یادگار بگذارند. این هتل 70 واحد دارد که شامل آپارتمان و سوئیت های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت است.

موقعیت مکانی مناسب هتل تعطیلات کیش باعث شده تا دسترسی آسانی به مکان های گردشگری چون سواحل زیبای خلیج فارس و مراکز خریدی مانند پردیس داشته باشد. کارکنان این هتل مجرب و آموزش دیده اند و پذیرای میهمانان جزیره زیبای کیش هستند.

آدرس: کیش، بعد از پردیس 2، میدان سیری

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره و متفاوت در جزیره کیش است. مانند هتل آرامیس پلاس کیش رزرو این هتل هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. طراحی هتل مطابق دوران هخامنشی بوده و در معماری و طراحی آن از سبک کاخ آپادانا و کاخ اختصاصی کوروش در پاسارگاد بهره گرفته اند. دیزاین همه دیوارها، اتاق ها و وسایل به شیوه طرح های معماری زمان هخامنشی تزیین شده است.

اگر قصد دارید اقامت در مکان متفاوتی را تجربه کنید و درباره گذشته ایران در دوران هخامنشیان اطلاعات جالبی به دست آورید، هتل داریوش کیش انتخاب بسیار خوبی برای شماست و تجربه خوبی را برای شما رقم می زند. دو رستوران بزرگ مجلل، دو کافی شاپ بزرگ و لوکس، استخر، جکوزی، سونا و اسپا از امکانات این هتل است. همچنین دارای انواع اتاق توئین، دابل، فولبرد بوده و انواع خدمات رفاهی و بهداشتی را نیز برای مهمانان دارد.

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش جزء هتل های پنج ستاره کیش بوده و در میدان پردیس واقع شده است. این هتل در سال 1399 افتتاح شد. هتل آرامیس پلاس کیش دسترسی خوبی به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز مهم خرید کیش شامل پردیس 2، رویا مال، کیش مال و کتون دارد. این هتل 14 طبقه دارای 171 اتاق و 600 تخت است که می توانید جهت رزرو انواع اتاق های آن با توجه به سلیقه و بودجه خود، اقدام کنید. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق های دو تخته معمولی و رو به دریا، اتاق سه تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق کانکت 4 تخته.

با اقامت در هتل آرامیس پلاس کیش می توانید از تفریحات بی نظیر و خاصی چون ساحل گردی، مشاهده غروب خورشید و عکاسی یا قدم زدن و شنا کردن در ساحل و دریا لذت ببرید. پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، چای خانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه داری، آتلیه و غیره از امکانات این هتل هستند.

آدرس: کیش، میدان پردیس

در این مطلب لیستی از بهترین هتل های کیش معرفی شد تا شما بتوانید به آسانی بهترین هتل را برای اقامت خود و خانواده یا دوستان را از بین این هتل های پنج ستاره و چهار ستاره جزیره کیش انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هتل های دو ستاره و سه ستاره زیادی هم در جزیره کیش وجود دارد که دارای امکانات و البته قیمت پایین تری نسبت به هتل پنج ستاره و چهار ستاره هستند. اگر قصد سفر به کیش دارید به آسانی و در زمان کوتاهی می توانید هتل موردنظر خود را از طریق سایت علی بابا رزرو کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بهترین منطقه برای رزرو هتل کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین منطقه برای رزرو هتل کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید