تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار نو سامسونگ

به گزارش همیار مشاوره، اگر شما از آن دسته کاربرانی باشید که منتظر رونمایی از پرچمدار نو سامسونگ بودند، احتمالا داشتن اطلاعاتی از ویژگی های آن برای شما مهم است. بنابراین باید بدانید که گلکسی اس 24 اولترا در طی 48 ساعت از انواع تست های مختلف عبور کرد و تمام ویژگی های خوب و بد خود را نشان داد.

تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار نو سامسونگ

تینا مزدکی: سامسونگ در گوشی هوشمند نو خود یعنی گلکسی اس 24 اولترا به لطف هوش مصنوعی و تغییراتی که در طراحی و سایر ویژگی های آن ایجاد کرده است، نسبت به به روزرسانی های قبلی دستگاه بسیار بهتری ساخته است، اما باز هم به تمام وعده های خود عمل نکرد و برخی مشخصات آن همانطور که در گلکسی اس 23 اولترا بود، باقی ماند که می تواند برای برخی کاربران ناامید کننده باشد. با این حال چیزی که این گوشی تلفن را با ارزش می کند این است که اگر به عنوان یک کاربر به مدت 48 ساعت این از این گوشی تست های متفاوتی بگیرید، اس24 اولترا با سربلندی از بیشتر این تست ها بیرون خواهد آمد.

سامسونگ با قاب تیتانیومی بی نظیر خوش درخشید

اگر برای اولین بار این گوشی را در دست خود بگیرید، بسیار راضی خواهید شد که سامسونگ در طراحی قاب گوشی از تیتانیوم استفاده کرده است و روکش آن درست مانند ساتن است با این حال سطح آن به طوری طراحی شده است که نیازی نیست کاربر استرس سر خوردن آن را داشته باشد و به نوعی می توان گفت که مات است. با این حال مات بودن گوشی همراه باعث می شود گلکسی اس 24 اولترا کمی کمتر از پوشش براق بدنه آلومینیومی گلکسی اس 23 اولترا چشم نواز باشد.

اما ویژگی مثبتی که اس 24 اولترا نسبت به اس 23 اولترا دارد این است که رد انگشتان شما به راحتی بر روی ضلع های براق اس 23 اولترا جا می اندازد در حالی که حتی اگر اس 24 اولترا را به طور مکرر در دست بگیرید کوچکترین ردی بر روی آن نمی افتد.

هوش مصنوعی قدرت خود را نمایان می کند

سامسونگ در نسخه نمایشی از برنامه ها و عملکرد سیستم هوش مصنوعی گلکسی اس 24 اولترا رونمایی کرد، اما این امکانات آنطور که هر کسی در فکر خود تصور می کند نیستند. برای مثال قابلیت Circle to search سامسونگ، مکانیزم نوی است که با کشیدن دایره و ضربه زدن بر روی آن، صفحه ای شامل تمام اطلاعات مرتبط موجود در موتور جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده می شود. اما متاسفانه آنطور که تصور می شد پاسخ کاملی را به کاربر ارائه نمی دهد.

در یک تست، دایره ای دور یک ابر در عکسی از گالری این گوشی کشیده شد، هوش مصنوعی کادر جستجو را باز کرد اما متاسفانه فقط چندین تصویر اضافه مانند این تصویر ارائه داد و اطلاعات اولیه ای در مورد این ابرها مانند نحوه شکل گیری آن و یا امثال آن نشان نداد. با این حال ویژگی های مبتنی بر اینترنت مانند Circle to search در طول زمان و با اصلاح الگوریتم ها هوشمندتر می شود. پس نمی توان گفت اگر برای بار اول گوشی را از جعبه خود در آورید زیاد تحت تاثیر هوش مصنوعی آن قرار می گیرید.

صفحه نمایش و دوربین نو، یک ارتقاء شگفت انگیز

شاید برخی کاربران از حذف شدن لبه های منحنی در گوشی های پرچم دار مثل گلکسی اس7، ناراحت شده باشند اما استفاده از قلم با حذف شدن این قابلیت سامسونگ راحت تر شده است و اگر از کاربرانی باشید که علاقه به استفاده از قلم برای یادداشت برداری و غیره دارند، باید بدانید که استفاده از یک قلم در صفحه نمایش کاملا مسطح بسیار راحت تر است بنابراین در گلکسی اس 24 اولترا هیچگونه مسئله ای نخواهید داشت.

این تنها مزیت صفحه نمایش نو نیست، فناوری ضد انعکاس بهبود یافته در شیشه محافظ Gorilla Armor، همراه با درجه روشنایی بالاتر نمایشگر، خواندن صفحه نمایش حتی در نور شدید را بسیار آسان تر می کند. این ویژگی به قدری چشمگیر است که آیفون 15 پرو مکس در مقایسه با آن برای استفاده در فضای باز کمی مشکل دارد و گلکسی اس 24 اولترا به طور قابل توجهی از آن روشن تر است.

در دوربین گلکسی اس 24 اولترا، اصلاحات نرم افزاری نوی مانند پشتیبانی از Super HDR و عکاسی بهتر در نور کم شکل گرفته است با این حال تفاوت واضحی میان عکس های گرفته شده در این گوشی و گلکسی اس 23 اولترا وجود ندارد. دوربین اصلی، دوربین اولتراواید، دوربین تله فوتو 3x و دوربین سلفی بین گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا یکسان هستند و فقط دوربین دوم تله فوتو بین این دو گوشی تغییر کرده است. همچنین حالت پرتره این گوشی هنوز همانند نسل قبلی خود به خوبی عمل می کند.

عمر طولانی باتری، نقطه قوت اس24 اولترا

از زمان خریداری و با تست 48 ساعته ای که از گلکسی اس 24 اولترا گرفته شد، تنها یک بار این گوشی شارژ شد. شاید به جز گرفتن تست از این گوشی کار دیگری انجام نشد با این حال با توجه به گوشی های هوشمند نسل قبلی انتظار می رفت که این گوشی تا پایان تست های خود حداقل دوبار شارژ شود. همینطور در تست باتری ارقام نشان می دهند که این یک گام بزرگ رو به جلو نسبت به عمر باتری خوب گلکسی اس 23 اولترا است.

بین تراشه نو و کارآمدتر اسنپدراگون 8 نسل 3 و اصلاحات نرم افزار مدیریت باتری که سامسونگ از سال گذشته انجام داده است، اکنون به نظر می رسد که طول عمر باتری نقطه قوت واقعی گلکسی اس 24 اولترا باشد. شاید این یک ارتقا پر سر و صدا مانند هوش مصنوعی نباشد اما یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران معمولی گوشی هوشمند به آن اهمیت می دهند.

منبع: tomsguide

323

منبع: خبرآنلاین

به "تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار نو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار نو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید