تیم انتقالی بایدن امروز گزارش امنیت ملی دریافت می کند

به گزارش همیار مشاوره، تیم جو بایدن در بیانیه ای گفت، رئیس جمهور منتخب آمریکا امروز (سه شنبه) درخصوص مسائل امنیت ملی آمریکا گزارش هایی دریافت خواهد کرد.

تیم انتقالی بایدن امروز گزارش امنیت ملی دریافت می کند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز دوشنبه تیم بایدن آمده است: روز سه شنبه 17 نوامبر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب گزارشی درباره امنیت ملی در ویلمینگتون، ایالت دلاور دریافت خواهد کرد که در بخشی از آن حضور همیار مشاوره و عکاسان هم هست. کامالا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب هم حضور خواهد داشت.

تعیین نیست که چه شخصی این جلسه را برگزار خواهد کرد و آیا عضوی از دولت ترامپ در آن مشارکت خواهد داشت یا خیر.

پیشتر در روز دوشنبه، بایدن از دونالد ترامپ و دولتش خواست تا با تیم انتقالی او همکاری کند، خصوصا درباره مسائل امنیت ملی و پاندمی کرونا. بایدن به همیار مشاوره در ویلمینگتون گفت: اگر ما هماهنگ نباشیم ممکن است مردم بیشتری جانشان را از دست بدهند.

تا به امروز تیم ترامپ از ارائه گزارش های مربوط به امنیت ملی به رئیس جمهوری منتخب بر خلاف رویه های موجود خودداری کرده است.

روز دوشنبه همچنین رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت، اینطور به نظر می رسد که جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام شود و وعده داد تا از یک گذار حرفه ای به دولت جدید، در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اطمینان حاصل کند.

اوبراین گفت: چنانچه بلیت بایدن - هریس پیروز شود، که ظاهرا اکنون اینطور به نظر می رسد، من یک گذار بسیار حرفه ای در شورای امنیت ملی خواهم داشت. هیچ بحثی در این مورد نیست. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تیم انتقالی بایدن امروز گزارش امنیت ملی دریافت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم انتقالی بایدن امروز گزارش امنیت ملی دریافت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید