خبرنگاران باشگاه های سری آ به ازای هر کیت تست کووید-19، پنج کیت اهدا می نمایند

به گزارش همیار مشاوره، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت، باشگاه های سری آ ایتالیا به محض شروع تمرینات به منظور از سرگیری احتمالی فصل، به ازای هر یک کیت تست کووید-19 که برای ابتلا یا عدم ابتلا بازیکنان استفاده نموده اند، پنج کیت تست کرونا اهدا خواهند کرد.

خبرنگاران باشگاه های سری آ به ازای هر کیت تست کووید-19، پنج کیت اهدا می نمایند

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که پیشنهاد مذکور بخشی از پیشنهادات مطرح شده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا است که برای دولت این کشور ارسال شده است؛ مرجعی که در خصوص امکان یا عدم امکان ادامه تمرینات باشگاه ها، حرف او و آخر را می زند.

این اقدام پاسخ روشنی به این انتقاد خواهد بود: در صورتی که فصل از سر گرفته گردد، فوتبال و باشگاه ها منابع بسیار حیاتی و مورد احتیاجی همچون کیت های آزمایش کووید-19 را به خود اختصاص خواهند داد.

فدارسیون فوتبال ایتالیا که ریاست آن را گابریله گراوینا برعهده دارد، امیدوار است تا باشگاه ها بتوانند در ماه مه تمرینات خود را از سر بگیرند.

این نهاد علاوه بر این، فهرستی از پیشنهادات خود را منتشر نموده است و می گوید بازیکنان و پرسنل هر باشگاه یا به عبارتی 40 تا 50 نفر در هر باشگاه، باید مورد آزمایش قرار گرفته و سپس برای آغاز آماده سازی های خود، در کمپ تمرینی قرنطینه شوند.

در هفته اول بازیکنان باید انفرادی تمرین و مقررات فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و سپس در صورتی که هیچ مورد ابتلایی گزارش نشد، تیم ها می توانند در قالب گروهی به تمرین مشغول شوند.

یک متخصص ویروس شناسی در همین نشریه گفت که اگر آزمایش یک بازیکن مثبت اعلام گردد، لزومی ندارد که کل مسابقات متوقف گردد.

فراچسکو وایا از موسسه ملی بیماری های عفونی لازارو اسپالانزانی گفت که بازگشایی کشور از جمله فوتبال به ترکیبی از خرد جمعی و دانش احتیاج دارد.

وی اضافه نمود: ضرورتی ندارد که اگر تست یک بازیکن مثبت اعلام شد، همه چیز را متوقف کنیم. در واقع، پاسخ درست این است که با فوتبال هم مثل کارکنان بخش بهداشت و سلامت رفتار گردد؛ اگر یک کارمند بخش خدمات درمانی مبتلا گردد، همه کارمندان را از کار تعلیق نمی کنیم بلکه افرادی را که با وی در تماس بودند، به وسیله نمونه گیری مورد آنالیز و معاینه قرار خواهیم داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران باشگاه های سری آ به ازای هر کیت تست کووید-19، پنج کیت اهدا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه های سری آ به ازای هر کیت تست کووید-19، پنج کیت اهدا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید