خبرنگاران 50 درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان بهبود یافتند

به گزارش همیار مشاوره، سمنان- خبرنگاران- براساس آمار 2 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و شاهرود در حدود 50 درصد مبتلایان به ویروس کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان های استان مرخص شدند.

خبرنگاران 50 درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان بهبود یافتند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به فرایند افزایشی شیوع بیماری ویروسی کرونا، گفت: در حدود 50 درصد بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه با بهبودی کامل مرخص شدند.

نوید دانایی توضیح داد: شهفرایندان در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی در شکست ویروس کرونا همکاری نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز گفت: تعداد مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به 107 نفر رسیده است که 50 درصد بیماران بهبودی کامل مرخص شدند.

رضا چمن اضافه نمود: تعداد مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا روبه افزایش است و رعایت نکات بهداشتی مانند رعایت حداقل فاصله یک متر از دیگران، پرهیز از روبوسی و دست دادن و ماندن در خانه مهمترین راه حل در پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راه حلهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 50 درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان بهبود یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 درصد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان بهبود یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید