رونالدو فکر می کرد در یونایتد بی جانشین است

به گزارش همیار مشاوره، کریستیانو رونالدو چندی پیش در انتقالی عجیب و پرسروصدا راهی النصر شد. او که در دوران جام جهانی 2022 با منچستریونایتد فسخ نموده بود، در نهایت تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و پای به لیگ عربستان بگذارد. رونالدو چند روز پیش پیروز شد در بازی برابر الوحده چهار گل به ثمر برساند و بار دیگر به راس خبر ها برگشت.

رونالدو فکر می کرد در یونایتد بی جانشین است

بحث و صحبت از رونالدو و جدایی اش از یونایتد در رسانه های انگلیسی همچنان ادامه دارد. گرت کروکس، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است رونالدو به خودش بیشتر از تیم اهمیت می داد: بازگشت رونالدو به یونایتد اشتباه بود. او همچنان در گذشته زندگی می کرد و بیشتر از تیم، برای خودش اهمیت قائل بود. به نتایج یونایتد بعد از جدایی رونالدو نگاه کنید؛ این قطعا بی ربط به جدایی رونالدو نیست. یونایتد در بیشتر بازی هایش برنده شده و بدون رونالدو بسیار بهتر بازی می نماید. تیم هفته به هفته بهتر می گردد و ای کاش رونالدو در همان تابستان جدا می شد.

کروکس ادامه داد: مارکوس رشفورد بیشترین سود را از جدایی رونالدو برد. او دیگر در تیم نقش ثانویه ندارد. رونالدو او را تحت سایه قرار داده بود؛ بازیکنی که تصور می کرد مثل دوره اول حضورش در یونایتد، بازیکنی بی جانشین است.

منبع: فرارو

به "رونالدو فکر می کرد در یونایتد بی جانشین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو فکر می کرد در یونایتد بی جانشین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید