شیراز میزبان رویداد فرهنگی سرو کاغذی در هفته کتاب

به گزارش همیار مشاوره، حبیب شریف در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، پیرامون این برنامه، بیان کرد: این رویداد با طراحی محمدحسین امانت و به همت مجمع خیران نخبه پرور استان فارس و حمایت و همراهی بنیاد نخبگان فارس، اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مرکز مطالعات ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز، در روز آدینه 21 آبان 1400 از ساعت 10 تا 17 در محوطه باز باغ مهر جوان و با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شیراز میزبان رویداد فرهنگی سرو کاغذی در هفته کتاب

وی، اضافه نمود: در این رویداد در چند بخش مختلف، هم شرکت نمایندگان اصلی که همگی از دانش آموزان و دانشجویان مجمع خیران نخبه پرور فارس هستند و هم بازدیدنمایندگان در چالش ها و برنامه های پیش بینی شده، فعالانه شرکت خواهند کرد.

به گفته شریف، برنامه هایی که از توانمندسازی و استعدادپروری تا ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان و نوجوانان و ترویج خلاقانه فرهنگ کتابخوانی را دربرخواهد گرفت. شرکت نمایندگان اصلی از میانِ داوطلبانِ نوجوانِ برگزیده در سه چالش کتابفروشی، خوردنی های کتابی و صنایع دستی کتابی، محصولات خود را به بازدیدنمایندگان ارائه خواهند کرد.

وی اعلام کرد: علاقه مندان به بازدید از این رویداد به همراه خانواده می توانند، از غرفه هایی که از طریق نوجوانان اداره می گردد، صنایع دستی کتابی، خوردنی های کتابی و کتاب با تخفیف ویژه خریداری نمایند. ضمناً از بازی ها و فعالیت های کتابی جذابی که برایشان مهیا شده است، لذت ببرند، جایزه بگیرند و در نشستی صمیمانه با الهام مزارعی، نویسنده کودک و نوجوان، شرکت نمایند. ضمناً امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی برای بازدیدنمایندگان فراهم شده است.

یادآور می گردد: محل برگزاری رویداد: شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، جنب پیاده راه سلامت، باغ مهر جوان، بنیاد نخبگان فارس و ساعت بازدید: 10 تا 17 است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شیراز میزبان رویداد فرهنگی سرو کاغذی در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیراز میزبان رویداد فرهنگی سرو کاغذی در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید