عراق، انتها دومین مرحله عملیات قهرمانان پیروزی، پاکسازی 47 ناحیه و روستا از لوث داعش

به گزارش همیار مشاوره، نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق امروز یکشنبه به دومین مرحله عملیات نظامی ابطال النصر(قهرمانان پیروزی)در غرب استان الانبار با پاکسازی 12 ناحیه و بازرسی 35 روستا انتها دادند.

عراق، انتها دومین مرحله عملیات قهرمانان پیروزی، پاکسازی 47 ناحیه و روستا از لوث داعش

به گزارش گروه بین الملل همیار مشاوره به نقل از سایت المعلومه، قاسم مصلح فرمانده عملیات الانبار در بیانیه ای اعلام نمود: دومین مرحله عملیات ابطال النصر(قهرمانان پیروزی) دستاوردهای زیادی در زمینه تامین امنیت استان الانبار و استان های پیرامون آن داشت. این عملیات مسیرهای پشتیبانی دشمن و تماس بین هسته های خفته تروریستی را مسدود کرد و شماری از تروریست ها نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: بیش از 17000 کیلومتر مربع که بیشتر نواحی و تپه های ناهموار و صعب العبور و تونل بود، پاکسازی شد. 35 روستا نیز بازرسی و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت تروریست ها نیز کشف و ضبط شد. همچنین به خانواده های مناطق دور افتاده نیز امداد رسانی بهداشتی و پزشکی صورت گرفت.

این سخنگو توضیح داد: در این عملیات دو تروریست و 14 فرد مظنون دستگیر و تحویل مراجع ذیربط شدند و 9 قطعه سلاح کلاشینکف مصادره و یک مقر تروریست ها منهدم شد.

وی اضافه کرد: این عملیات با پاکسازی و بازرسی نوار مرزی اردن و عربستان و مناطق کم امنیت که محل اجرای عملیات تروریستی علیه اهالی و نیروهای امنیتی بود، سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، انتها دومین مرحله عملیات قهرمانان پیروزی، پاکسازی 47 ناحیه و روستا از لوث داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، انتها دومین مرحله عملیات قهرمانان پیروزی، پاکسازی 47 ناحیه و روستا از لوث داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید