قوی ترین دوربین ضدآب سال معرفی گردید ، قابلیت عکسبرداری 4K ، در 2 رنگ و مدل مجزا

به گزارش همیار مشاوره، دوربین فیلمبرداری ضد آب موسوم به GoPro HERO7 یکی از قوی ترین دوربین هایی است که این روزها برای عکس و فیلمبرداری مستند زیر آب معرفی شده است.

قوی ترین دوربین ضدآب سال معرفی گردید ، قابلیت عکسبرداری 4K ، در 2 رنگ و مدل مجزا

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، اگر اهل ماجراجویی و شنا باشید، قطعا از دوربین های ضدآب استفاده نموده اید. دوربین تازه GoPro HERO7 یکی از بهترین محصولاتی است که اخیرا برای همین هدف وارد بازار شده است.

این مجموعه شامل سه دوربین مختلف از جمله HERO7 White، HERO7 Silver و HERO7 Black است. دوربین های HERO7 صفحه نمایش لمسی و ضد آب را به عنوان مجموعه HERO6 همراه با بسیاری از ویژگی های تازه ارائه می دهند.

مدل های سفید و نقره ای این محصول با سنسور 10 مگاپیکسلی ارائه می گردد، در حالی که دوربین سیاه رنگ این مجموعه دارای 12 مگاپیکسل کیفیت است.

دوربین های مذکور از قابلیت فیلمبرداری 4k و البته قابلیت جی پی اس برخوردارند. این دوربین ها به شدت با لرزش و حرکت مبارزه می نمایند و در نتیجه از وضوح تصویر بالایی برخوردارند.

همه مدلهای این دوربین دارای سیستم کنترل صدا هستند، سیستمی که به شما این امکان را می دهند که از دوربین بدون دست بهره ببرید.

منبع: انتخاب

به "قوی ترین دوربین ضدآب سال معرفی گردید ، قابلیت عکسبرداری 4K ، در 2 رنگ و مدل مجزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوی ترین دوربین ضدآب سال معرفی گردید ، قابلیت عکسبرداری 4K ، در 2 رنگ و مدل مجزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید