قوی ترین قهوه دنیا؛ آرزوی مرگ با کافئین!

به گزارش همیار مشاوره، قهوه، نوشیدنی پرطرفداری است که بسیاری از افراد به نوشیدن دائمی آن عادت دارند و شاید هر روز خود را با نوشیدن یک فنجان از آن شروع نمایند. عشق به قهوه و کافئین چیزی است که در بسیاری از انسان ها موج می زند! در این میان شاید سوالی به وجود بیاید که قوی ترین قهوه دنیا چیست و کدام قهوه بیشترین اندازه کافئین را دارد؟ اگر شما هم در پی پاسخ این سوال هستید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

قوی ترین قهوه دنیا؛ آرزوی مرگ با کافئین!

همه چیز از آن جا شروع شد که شخصی به نام مایک براون (Mike Brown)، کافی شاپ کوچکی در شهر نیویورک داشت و هر روز صبح به مردمی سرویس می داد که قصد داشتند تا پایان روز، انرژی کافی برای کار و فعالیت داشته باشند و به همین علت همیشه از مایک خواهان قوی ترین قهوه موجود بودند. مایک همیشه به مشتریان خود سنگین ترین و تلخ ترین قهوه دم نموده را پیشنهاد می داد؛ اما او می دانست که این قهوه از نظر مقدار کافئین چندان هم قهوه قوی و سنگینی نیست! همین مسئله باعث شد تا مایک از خود بپرسد: قوی ترین قهوه جهان چیست؟

و هنگامی که او هیچ پاسخ صریحی را در مقابل خود نیافت، تصمیم گرفت که خودش پاسخی برای این سوال به وجود آورد. همین امر شروع به وجود آمدن قوی ترین قهوه جهان از نظر مقدار کافئین بود.

وقت آن رسیده که قوی ترین قهوه جهان را فراوری کنیم؛ Death Wish Coffee

پس از هفته ها کوشش و تست کردن روش های متعدد، بالاخره مایک توانست با استفاده از دانه های خاص قهوه و یک روش به خصوص برای بو دادن آن، قوی ترین قهوه جهان را به بازار عرضه کند. قهوه ای که Death Wish Coffee (قهوه آرزوی مرگ) نام داشت.

در سال 2008، پس از آن که مایک متوجه شد پایان به فرمول ایده آلی دست پیدا نموده است، به اتفاق چند نفر دیگر تیم کوچکی تشکیل داد و کارخانه Death Wish Coffee در ایالات متحده به وجود آمد. امروزه پس از گذشت هشت سال، این قهوه همچنان قوی ترین قهوه جهان محسوب می گردد.

چرا Death Wish Coffee قوی ترین قهوه جهان است؟

قهوه Death Wish، از دانه های قهوه روبوستا (robusta) تهیه می گردد که این دانه ها مقدار کافئین بسیار بیشتری نسبت به دانه های قهوه عربیکا (Arabica) دارند. بد نیست بدانیم که عربیکا قهوه ای است که ما به صورت معمول و متداول آن را می نوشیم. اما Death Wish Coffee از دانه های روبوستا بوجود می آید و به روش مخصوصی بو داده می گردد. به همین علت کافئین آن بسیار بیشتر از حد نرمال است. کمپانی Death Wish Coffee مدعی است که کافئین قهوه هایش سه برابر حد استاندارد است. معمولا 12 انس قهوه به صورت استاندارد 217 میلی گرم کافئین در خود دارد؛ اما این مقدار کافئین Death Wish در 12 انس معادل 651 میلی گرم است. (خود کمپانی مقدار کافئینش در 12 انس را 660 میلی گرم اعلام می نماید.)

خطر این قهوه را جدی بگیرید!

همیشه به یاد داشته باشید که این قهوه بسیار قوی و سنگین است و به هیچ وجه نباید با آن مثل سایر قهوه های معمولی رفتار کرد! وب سایت اصلی Death Wish Coffee در چند بخش صراحتا خطر قهوه های خود را متذکر شده است؛ اما برای آن دسته از مشتریانی که می خواهند این قهوه را از سایتی همانند Amazon تهیه نمایند، کوچک ترین اخطاری در خصوص این قهوه داده نشده است و همین مسئله باعث شده تا برخی از مصرف نمایندگان دچار مسائل زیادی شوند. در ادامه ماجرایی که برای لیز روباک (Lis Roebuck) رخ داد را بخوانید:

پس از اینکه یکی از دوستانم در خصوص این قهوه با من صحبت کرد، بلافاصله این قهوه را از سایت آمازون خریداری کردم. در بخش توضیحات ذکر شده بود که این قهوه کاملا ارگانیک است و اخطار خاصی را ندیدم. پس با خودم گفتم مگر چقدر می تواند بد باشد؟ به مدت سه هفته به صورت مداوم قهوه Death Wish را می نوشیدم و ناگهان با یک حمله عصبی روبرو شدم. پیش از این در تمام زندگی ام سابقه حمله عصبی نداشتم در نتیجه سریعا متوجه شدم که این اتفاق مربوط به قهوه است. 8 روز کامل را نتوانستم بخوابم. در پایان روز چهارم به بیمارستان رفتم و حمله عصبی دیگری به من دست داد. پزشکان مرا از همسرم جدا کردند و به بخش خاصی بردند که در آنجا من با 12 نفر از افرادی که مسائل شدید روانی داشتند در یک جا بودیم. یک ماه گذشته بود و من همچنان با مشکل کم خوابی دست و پنجه نرم می کردم. بیشتر شب ها تنها دو ساعت می خوابیدم و این مسئله زندگی مرا نابود نموده بود. بسیار سخت بود تا توانستم باز هم زندگی ام را به حالت عادی بازگردانم. خواهش می کنم هیچ وقت به سراغ این قهوه نروید!

بد نیست بدانید که خانم لیز روباک دقیقا به همان مقدار ای که قهوه های عادی را درست می کرد، قهوه Death Wish را هم درست می کرد و همین مسئله برای او مشکل ساز شده بود.

آیا واقعا Death Wish قوی ترین قهوه است؟ یا تمام این حرف ها فقط برای تبلیغات است؟

آن طور که از ظاهر قضیه پیداست، Death Wish واقعا قوی ترین و سنگین ترین قهوه جهان است. وب سایت Coffeineinformer به این قهوه لقب سنگین ترین قهوه جهان را داده است و مقدار کافئین آن را خطرناک اعلام نموده است. بعلاوه در وب سایت رسمی Death Wish Coffee، صد درصد گارانتی شده است که این قهوه، قوی ترین قهوه جهان است و اگر قهوه ای با مقدار کافئین بالاتری پیدا کردید، به راحتی می توانید پول خود را پس بگیرید؛ به شرطی که نام آن قهوه را ذکر کنید!

یک بسته از قهوه Death Wish قیمتی معادل 19/99 دلار و دو بسته آن قیمتی معادل 37/99 دلار خواهد داشت و این قهوه به دو صورت دانه ای و آسیاب شده به فروش می رسد.

آیا شما حاضر هستید این قهوه را امتحان کنید؟ نظرات خود را با همیار مشاوره در میان بگذارید.

منبع: کجارو / deathwishcoffee.com / caffeineinformer.com

به "قوی ترین قهوه دنیا؛ آرزوی مرگ با کافئین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوی ترین قهوه دنیا؛ آرزوی مرگ با کافئین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید