معرفی برترین کاورها برای گوشی ردمی نوت 11؛ زیبا، متنوع و باکیفیت!برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11

به گزارش همیار مشاوره، اگر در پی خرید یک کاور خوب و باکیفیت برای گوشی ردمی نوت 11 هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بیش از 20 مدل مختلف آشنا کنیم.

معرفی برترین کاورها برای گوشی ردمی نوت 11؛ زیبا، متنوع و باکیفیت!برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11

برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11

1. کاور قاب تک طرح نیو اسکین

قاب ضد خش پشت شفاف New Skin شیائومی یکی از برترین قاب های این فهرست با قیمت بسیار مناسب است که می تواند در عین نمایش زیبایی گوشی تان، از آن مراقبت کند. این قاب از یک محافظ آلومینیومی همرنگ بدنه بهره می برد که تا حد زیادی از ایجاد خط و خش روی گوشی جلوگیری می نماید. دور این قاب هم از جنس سیلسکون رنگی است تا آسیبی به بدنه گوشی تان نزند و در هنگام افتادن گوشی از دستتان آسیبی نبیند. این محصول 40 گرم وزن دارد و به لطف لبه های برجسته از نمایشگر و دوربین مراقبت می نماید. بعلاوه به خاطر ضخامت کم، مسئله ای از بابت شارژ بی سیم گوشی تان هم نخواهید داشت.

2. کاور کلاسیک طرح آبرنگی ژله ای مدل KHO.103

کاور کلاسیک ردمی نوت 11 یکی از برترین و محبوب ترین کاورهای موجود برای این گوشی است که نظر مثبت کاربران زیادی را هم به خود جلب نموده است؛ مدل رنگین کمانی این محصول هم علاوه بر مقاومت بالا، بدنه نرم و انعطاف پذیری دارد که سبب می گردد به گوشی صدمه ای وارد نگردد. گوشی در این قاب ظاهر بسیار چشم نوازتری خواهد داشت به گونه ای که توجه همه را به خود جلب می نماید. یکی از مزیت های این قاب نسبت به سایر محصولات این است که در صورت کثیف شدن به سادگی تمیز می گردد. از جمله قابلیت های این محصول می توان به ضخامت و وزن بسیار کم (2 سانتی متر، 20 گرم)، مقاومت در برابر آب و ضربه، رنگ بندی های متنوع، و لبه های برجسته برای حفاظت از دوربین و نمایشگر اشاره نمود.

3. کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013

اگر در پی محافظت 360 درجه ای از گوشی ردمی نوت 11 هستید، پیشنهاد می کنیم این قاب را بخرید؛ محصولی ساخته شده از چرم مصنوعی که در قسمت داخلی خود برای کارت اعتباری، کارت شناسایی و پول نقد فضای زیادی دارد. این کاور ردمی نوت 11 به راحتی تبدیل به استند می گردد و میتوانید از تماشا فیلم لذت ببرید و یا برای تایپ کردن و چک کردن ایمیل از آن بهره ببرید. علاوه بر ا این ها، به خاطر محافظ دو لایه، کاملا در برابر ضربه مقاوم است و اجازه نمی دهد به گوشی صدمه ای وارد گردد. به لطف دوخت فوق العاده ای که اطراف این کیف وجود دارد، ظاهر آن هم بسیار زیبا و مجذوب نماینده شده است. این قاب 30 گرم وزن دارد، استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط را کسب نموده، قفل آهنربایی دارد، کاملا از نمایشگر و دوربین محافظت می نماید، در برابر خط و خش و پاره شدن هم مقاومت بالایی دارد، مسئله ای بابت شارژ بی سیم با آن وجود ندارد و در برابر آب هم مقاوم است.

4. کاور مدل BMS99

اگر در پی خرید یک کاور خاص و زیبا برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 هستید، پیشنهاد ما به شما این مدل است؛ محصولی فوق العاده زیبا از جنس پلاستیک TPU که ضمن محافظت از گوشی، ظاهر شکیل و چشم نوازی هم به آن می بخشد. این قاب ظاهر ماتی داشته و در برابر ضربه، آب و خط و خش مقاوم است. بعلاوه در قسمت دوربین به گونه ای طراحی شده که از رسیدن وارد شدن خط و خش به لنزها جلوگیری می نماید.

5. کاور قاب ناب مدل پاپیونی

کاور قاب ناب مدل پاپیونی یک قاب دخترانه فوق العاده زیباست که در حال حاضر در شش رنگ مختلف از جمله سفید، قرمز، صورتی و صورتی روشن، بنفش روشن و سرمه ای روشن به فروش می رسد. این قاب نیمه شفاف است و ظاهر زیبای گوشی شما را کاملا نمی پوشاند. مقاومت این محصول 40 گرمی در برابر ضربه و خط و خش ستودنی است به گونه ای که می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید. این قاب نرم و انعطاف پذیر است و در دست نگه داشتن آن حس خوبی به کاربر می دهد.

6. کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG

اگر در پی کاوری هستید که در رنگ های بسیار متنوع (15 رنگ) در دسترس واقع شده است و بسیار باکیفیت، نرم و مجذوب نماینده است، کاور مدل سیلیکونی می تواند گزینه مجذوب نمایندهی باشد. این محصول در برابر ضربه و آب مقاوم بوده و پوشش داخلی بسیار نرمی دارد تا هنگام وارد کردن و خارج کردن گوشی صدمه ای به دستگاه وارد نگردد. بعلاوه طراحی پوششی خوبی در قسمت دوربین دارد که اجازه نمی دهد خط و خشی به لنز وارد گردد. این محصول ضخامت کمی داشته و هنگام شارژ بی سیم مسئله ای ایجاد نمی نماید.

7. کاور گاردین گارد مدل LV

اگر جز آن دسته افرادی هستید که در انتخاب کاور وسواس به خرج می دهند، کاور مدل LV می تواند قطعا راضی تان کند. این قاب فوق العاده زیبا که بیشتر برای خانم ها مناسب است، طرح لاکچری و خاصی دارد که زیبایی گوشی را دوچندان می نماید. بعلاوه از آن در برابر ضربه و خط و خش هم به خوبی مراقبت می نماید چرا که ترکیبی از پلاستیک نرم و سخت و فلز است. این قاب مجذوب نماینده 35 گرم وزن دارد.

8. کاور قاب ناب مدل MOS-GV

این کاور 20 گرم وزن داشته و از پلاستیک نرم و چرم مصنوعی ساخته شده که حس و حال خوبی هنگام در دست گرفتن گوشی به شما القا می نماید. این قاب به لطف ضخامت خوبی که دارد می تواند در برابر ضربه و خط و خش گوشی شما را کاملا بیمه کند. بعلاوه به لطف طراحی خوب در قسمت دوربین، کاملا لنزها را می پوشاند.

9. کاور قاب تک مدل استندی کد Grd08B

اگر به کاورهای جان سخت علاقه مند هستید، کاور قاب تک مدل استندی برای شما ساخته شده است؛ این قاب زیبا و در عین حال سرسخت، در شش رنگ در دسترس واقع شده است و اگرچه وزن آن زیاد است اما با این حال گوشی شما را در برابر هر ضربه ای بیمه می نماید. این قاب امکان تبدیل شدن به استند را به لطف حلقه پشت سر خود دارد، به لطف روکش کشویی از دوربین به خوبی مراقبت می نماید و هیچ مزاحمتی برای دسترسی به پورت ها ایجاد نمی نماید.

10. کاور لوکسار مدل Bear Brick

قاب گوشی شیائومی ردمی نوت 11 برای دخترها هم تنوع زیادی دارد؛ یکی از این قاب ها Bear Brick است که یک کاور با ترکیبی از پلاستیک نرم و سخت به شمار میرود و فقط 10 گرم وزن دارد؛ با این حال استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط را کسب نموده و گوشی شما را در برابر سقوط بیمه می نماید. این محصول پوشش داخلی نرمی دارد، تغییر رنگ نمی دهد، از دوربین و نمایشگر به خوبی مراقبت می نماید، خط و خش نمی گیرد، به لطف عرضه ورق هولوگرامی درون جعبه محصول، می توانید دو طرح مختلف برای قاب داشته باشید. گفتنی است طول عمر این قاب سه برابر بیشتر از قاب های شفاف سایر برندهاست.

11. کاور لوکسار مدل Unicom

کاور لوکسار مدل Unicom یک قاب محکم با مواد اولیه گرید +A است که فقط 19 گرم وزن دارد اما توانسته استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط را کسب کند و به لطف گوشه های برآمده، از وارد شدن آسیب سنگین به گوشه های گوشی جلوگیری می نماید. این قاب در برابر آب و خط و خش هم مقاومت خوبی دارد و به لطف ضخامت کم، مسئله ای برای شارژ بی سیم ایجاد نخواهد کرد. این قاب از لنز دوربین و نمایشگر به خوبی مراقبت می نماید.

12. کاور کربی مدل SPACE

باز هم می رسیم به یک قاب شفاف دیگر اما این بار با ظاهری خاص تر و منحصربفردتر که قطعا نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. این محصول که از ترکیب پلاستیک نرم و TPU ساخته شده جنس بسیار مرغوبی داشته و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد. این قاب زیبا از وارد شدن صدمه به لنز دوربین و نمایشگر هم جلوگیری می نماید و به لطف بدنه شفاف، اجازه نمی دهد زیبایی خود گوشی پنهان بماند.

13. کاور مدل LUXURY

همانطور که از نامش پیداست، این قاب برای کسانی طراحی شده که خاص بودن درون خونشان جریان دارد. یک قاب بسیار زیبا با وزن 30 گرم و ساخته شده از پلی کربنات که گوشی را در برابر صدمه های سنگین کاملا بیمه می نماید. این محصول که رنگ ماتی هم دارد، اثر انگشت را جذب نمی نماید و ظاهر آن بعد از مدت زمان زیاد باز هم زیبا می ماند.

14. کاور 360 درجه جی کی کی مدل GK-NOTE-11

کاور 360 درجه جی کی کی مدل GK-NOTE-11 از سه تکه تشکیل شده (بالا، پایین و بدنه) و ظاهر گوشی را به شکل قابل توجهی زیباتر می نمایند. این قاب در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی در دسترس واقع شده است و از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است. بعلاوه مقاومت خوبی هم در برابر ضربه و خط و خش دارد.

15. کاور لوکسار مدل Zeus

کاور لوکسار مدل Zeus هم یک قاب جان سخت با وزن تنها 19 گرم است که ترکیبی از پلاستیک نرم و سخت در ساخت آن به کار گرفته شده و باعث شده اند کیفیت آن به شکل استثنائی بالا برود. این قاب در برابر ضربه مقاومت بی نظیری دارد به گونه ای که توانسته تأییدیه نظامی مقاومت در برابر سقوط را دریافت کند. علی رغم ظاهر خشن، این قاب آنقدر ضخامت کمی دارد که مسئله ای از بابت شارژ بی سیم برای شما وجود نخواهد داشت. این قاب بعلاوه می تواند به یک استند عمودی و افقی برای تماشای فیلم تبدیل گردد.

16. کاور نیلکین مدل CamShield

کاور نیلکین مدل CamShield یک کاور بی نهایت زیباست که هم به خوبی از دوربین مراقبت می نماید و هم به خاطر بدنه ای هاشوری، با ایجاد اصطکاک بالا با دست، خطری از بابت لیز خوردن و افتادن گوشی از دست شما را تهدید نخواهد کرد. این قاب در برابر ضربه های سنگین مقاومت خوبی دارد و خط و خش هم آن را از پا در نمی آورد.

17. کاور اسپریگ مدل Posht-matte

کاور اسپریگ مدل Posht-matte برای کسانی طراحی شده که به کاورهای نیمه شفاف علاقه مند هستند. این قاب به لطف رنگ بندی فریم خود ظاهر زیبایی به گوشی می بخشد و در عین حال از آن در برابر ضربه های سنگین و خط و خش به خوبی مراقبت می نماید. بعلاوه محافظ دوربین خوبی هم دارد تا لنزها در صورت برخورد گوشی به زمین صدمه ای را متحمل نشوند.

18. کاور گاردین مدل My 1

کاور گاردین مدل My 1 اندکی شبیه به کاور لاکچری است که در بالا به معرفی آن پرداختیم. این قاب 30 گرمی از پلاستیک نرم و TPU ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومتی استثنائی از خود به نمایش می گذارد. برش ها فوق العاده دقیق هستند به گونه ای که در دسترسی به پورت ها و اتصالات مسئله ای وجود نخواهد داشت. بعلاوه از دوربین هم به لطف لبه های برجسته به خوبی مراقبت می گردد.

19. کیف کلاسوری مدل KIF-Note

کیف کلاسوری مدل KIF-Note برخلاف مدلی که در بالا معرفی نموده ایم، در لبه های خود دوختی ندارد؛ بعلاوه خبری از مگنت هم نیست تا درب گوشی در صورت نزدیک شدن به هم به صورت اتوماتیک بسته شوند. اما با این حال این قاب یک محافظت 360 درجه ای را از گوشی فراهم می نماید تا هیچ قسمتی از گوشی در صورت ضربه آسیبی را متحمل نشوند.

20. کاور سامورایی مدل Specter

کاور سامورایی مدل Specter یک قاب 50 گرمی مجذوب نماینده است که به لطف لبه های برجسته ای که دارد، به خوبی از نمایشگر و دوربین گوشی شما محافظت می نماید. این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده و در دسته قاب های نیمه شفاف قرار می گیرد در نتیجه وقتی گوشی را درون آن قرار می دهید، خیلی حس بزرگ تر شدن و تغییر را حس نخواهید کرد.

21. کیف کلاسوری زوبینا مدل Zip

کیف کلاسوری زوبینا مدل Zip یک کیف بسیار مجذوب نماینده با قابلیت محافظت 360 درجه ای است که به لطف یک پلاستیک کوچک مغناطیسی بسته شده و در نتیجه عملا گوشی را در برابر هر ضربه ای مقاوم نگه می دارد. این قاب تنها 30 گرم وزن دارد ولی با این حال در برابر خط و خش، ضربه و حتی رطوبت مقاومت خوبی نشان می دهد. به لطف همان بند مغناطیسی، این قاب قابلیت تبدیل شدن به استند را هم دارد. بعلاوه درون آن هم یک بخش برای نگهداری از کارت، پول نقد و… را دارد.

22. کاور کانواس مدل فیجت

اگر به کاورهای سیلیکونی نرم با طرح خاص و زیبا علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم کاور کانواس مدل فیجت را از دست ندهید. این قاب 45 گرمی فوق العاده باکیفیت از نمایشگر و دوربین گوشی به خوبی محافظت می نماید و به خاطر جنس بدنه، ضد استرس هم هست. این یعنی در صورت وارد شدن ضربه شدید به گوشی، آسیبی به قطعات آن وارد نخواهد شد.

23. کاور گارد قاب مدل فانتزی

قاب دخترانه برای ردمی نوت 11 فراوان یافت می گردد که این مدل هم یکی از آن هاست. این قاب 70 گرمی اگرچه وزن گوشی را زیاد می نماید ولی ظاهر بسیار زیبایی به آن می بخشد و در عین حال مقاومت آن را در برابر ضربه افزایش می دهد. جنس آن هم از پلاستیک خشک ساخته شده اما کاملا میزان گوشی است و مسئله ای از بابت دسترسی به پورت ها نخواهید داشت.

24. کاور گاردتک مدل Silicamp

کاور گاردتک مدل Silicamp در 7 رنگ مختلف در دسترس قرار داشته و یکی از بی نظیرترین قاب های موجود برای شیائومی ردمی نوت 11 است. این قاب نه تنها در برابر ضربه و آب مقاوم است بلکه توانسته استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط را هم کسب کند تا در صورت سقوط از ارتفاع 3 متری آسیبی به آن وارد نگردد. این قاب بسیار منعطف است تا به راحتی بتوانید گوشی را از آن خارج نموده یا درون آن وارد کنید. این قاب در قسمت دوربین لبه های برجسته ای دارد تا به لنزها هم آسیبی وارد نگردد.

25. کاور لوکسار مدل Carbon Fiber

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber از فناوری ساخت بسیار پیشرفته ای بهره می برد بدین ترتیب که در صورت بهره مندی از ضخامت کم، فوق العاده مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این ها، توانسته استاندارد نظامی اتحادیه اروپا و آمریکا را هم دریافت کند تا در صورت سقوط از ارتفاع 3 متری آسیب نبیند. سطح این قاب هم به لطف فناوری ساخت عالی، در برابر جذب اثر انگشت مقاوم است. این محصول تنها 20 گرم وزن دارد اما به برترین شکل ممکن بیشترین محافظت را از گوشی و دوربین و نمایشگر آن به ارمغان می آورد.

26. کاور زوبینا مدل Winter

کاور زوبینا مدل Winter یک کاور دخترانه برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 است که روی پنل پشتی خود یک زنجیر زیبا دارد. علاوه بر این ها، در بخش دوربین هم به گونه ای طراحی شده که تمام لنزها را پوشش می دهد. فریم این قاب هم به رنگ طلایی درآمده که مجذوب نمایندهیت فوق العاده بالایی دارد. این قاب از پلاستیک نرم و فلز ساخته شده و از بند آویز هم بهره می برد.

27. کاور ونزو مدل Titan

کاور ونزو مدل Titan برای ردمی نوت 11 یک کاور جان سخت فوق العاده زیبا و مجذوب نماینده است که فقط 15 گرم وزن دارد اما در عین حال به برترین شکل ممکن از گوشی شما در برابر هر آسیبی محافظت می نماید. این قاب ترکیبی از پلاستیک سخت و نرم ساخته شده و آسیبی به گوشی وارد نمی نماید. بهره مندی از استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط هم سبب شده گوشی عملا در برابر سقوط آسیب پذیر نباشد.

کاور گوشی ردمی نوت 11؛ سخن پایانی

در این مطلب بیش از 20 مدل کاور گوشی شیائومی ردمی نوت 11 را به شما معرفی کردیم. البته تعداد کاورهای موجود در همیار مشاوره برای این گوشی بسیار بیشتر هستند اما هدف این بوده تا برترین و محبوب ترین قاب های ردمی نوت 11 را به شما معرفی کنیم تا تجربه خوبی از خرید یک کاور باکیفیت داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی برترین کاورها برای گوشی ردمی نوت 11؛ زیبا، متنوع و باکیفیت!برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین کاورها برای گوشی ردمی نوت 11؛ زیبا، متنوع و باکیفیت!برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید