معرفی هتل رگنوم کاریا ، Regnum Carya

به گزارش همیار مشاوره، هتل رگنوم کاریا 5 ستاره یکی از باکیفیت ترین هتل های آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی می باشد و بعلاوه دارای یک زمین گلف بسیار بزرگ برای علاقه مندان به این ورزش است. تمام اتاق های هتل رگنوم کاریا شامل بالکن اختصاصی هستند که چشم انداز بسیاری از آن ها دریای زیبای مدیترانه است. رستوران های موجود در رگنوم کاریا نیز یکی دیگر از نقاط قوت این هتل هستند. تمامی وعده های غذایی با بالاترین کیفیت ممکن در داخل هتل تهیه و سرو می شوند.

معرفی هتل رگنوم کاریا ، Regnum Carya

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از همیار مشاوره اینجا کلیک کنید.

در واقع با انتخاب هتل رگنوم کاریا شما می توانید انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی های مجذوب نماینده را در هتل سفارش دهید و لذت ببرید. مهمانان در این هتل به تفریحات آبی نظیر ورزش های آبی و ساحلی، کانو سواری و پارک آبی دسترسی مستقیم دارند و می توانند یک روز کامل را به تفریحات آبی اختصاص دهند. علاوه بر این، آنتالیا به پاساژها و مراکز خرید متنوع و گوناگون معروف است که با اقامت در هتل رگنوم کاریا در منطقه بلک آنتالیا به بسیاری از این مراکز خرید دسترسی خواهید داشت و مرکز خرید بزرگ لارا و کندو با 20 دقیقه رانندگی از هتل در دسترس است.

باشگاه گلف Kaya Eagles Golf Club نیز تنها 200 متر با هتل فاصله دارد و با حدود 1 کیلومتر پیاده روی یا تنها چند دقیقه رانندگی به پارک آبی معروف Land of legends آنتالیا خواهید رسید. در ادامه با ما در همیار مشاوره همراه باشید تا بیشتر با خدمات و امکانات هتل رگنوم کاریا آشنا شوید.

خدمات رفاهی هتل رگنوم کاریا

این هتل لوکس و مجلل دارای خدمات و امکاناتی از جمله اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر فضاهای عمومی است و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون دریافت هزینه برای مهمانان فراهم می باشد. خدمات نظافتی هتل شامل نظافت روزانه به صورت رایگان و اتوشویی و خشک شویی با احتساب هزینه اضافه می باشد. خدمات حمل و نقل فرودگاه، خدمات تبدیل ارز، دستگاه فکس و کپی، صندوق امانات و خدمات تور از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

بعلاوه پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید.

هتل رگنوم دارای فضای مناسب جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها است و برای افراد ناتوان و کم توان نیز خدمات مناسبی ارائه می دهد. خدمات اسپا و سالن آرایش و زیبایی، دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های خرید هدیه و سوغاتی و امکان درخواست تاکسی شهری از دیگر امکانات این هتل است. کارکنان هتل رگنوم کاریا به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی صحبت می نمایند. برای پذیرش و رزرو اتاق در این هتل می توانید از ساعت 15:00 تا 24:00 اقدام کنید و هنگام ترک هتل نیز باید تا قبل از ساعت 12:00 اتاق را تخلیه کنید.

امکانات تفریحی هتل رگنوم کاریا آنتالیا

در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی مانند استخرهای مختلف، برنامه های لب ساحل، موزیک زنده، جکوزی آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و سونا، محوطه اختصاصی بازی بچه ها، سرسره آبی، زمین تنیس، دارت، کارائوکه و غیره به چشم می خورد. استخرهای هتل در تمامی فصول باز بوده و در سه مدل روباز، سرپوشیده و مخصوص بچه ها طراحی شده است. مهمانان هتل بعلاوه در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه، از جایگاه های کنار استخر استفاده نمایند و در حالی که از آفتاب گرفتن لذت می برند، یک نوشیدنی خنک و مجذوب نماینده سفارش دهند.

رستوران های هتل Regnum Carya

همانطور که اشاره نمودیم؛ کیفیت غذاها در این هتل بسیار بالاست و منوی رستوران ها نیز از تنوع خوبی برخوردار است. در این بخش نیز می خواهیم به معرفی رستوران های موجود در هتل رگنوم کاریا بپردازیم.

  1. رستوران گورمِی | Gourmet Main Restaurant: گورمی، رستوران اصلی و بزرگترین رستوران هتل 5 ستاره رگنوم کاریا است که معروفترین و خوش طعم ترین غذاهای ترکی و بین المللی را در سه وعده بوفه صبحانه، بوفه ناهار و بوفه شام سرو می نماید.
  2. رستوران ترامونتو | Tramonto: ترامونتو یکی دیگر از رستوران های مجذوب نماینده و منحصربه فرد هتل رگنوم است که به وسیله سرآشپزان ایتالیایی اداره می گردد و منوی آن شامل غذاها و نوشیدنی های محبوب ایتالیایی می گردد.
  3. رستوران کوشیموتو | Kushimoto: رستوران کوشیموتو یک پیشنهاد عالی برای هواداران سوشی و نودل های ژاپنی است و منوی آن به غذاهای ژاپنی اختصاص دارد. غذاهای این رستوران از طعم و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
  4. رستوران اسب دریایی | Seahorse: این رستوران همانطور که از اسمش تعیین است مخصوص غذاهای دریایی و مدیترانه ای است. مواد اولیه رستوران اسب دریایی به صورت روزانه خریداری شده و بسیار تازه هستند.
  5. رستوران کز اوجاک باشی | Köz Ocakbaşı: این رستوران نیز به طور اختصاصی به غذاهای ترکی اختصاص داده شده است و منوی مخصوص آن به وسیله سرآشپزان حرفه ای هتل رگنوم کاریا طراحی شده است.
  6. رستوران صندل | Sandal: رستوران صندل محلی برای هواداران غذای دریایی است و منوی آن به صورت اختصاصی برای هتل 5 ستاره Regnum Carya طراحی شده است.
  7. رستوران گریل دو برزیل | Grill do brasil: غذاهای گریل را به برزیلی ها بسپارید! اگر از غذاهای عادی و همیشگی خسته شدید و هوس یک شام هیجان انگیز با طعم دود و طبیعت به سرتان زد، کباب گریل برزیلی رستوران گریل دو برزیل را از دست ندهید.

امکانات اتاق های هتل رگنوم کاریا آنتالیا

اتاق ها در هتل 5 ستاره رگنوم از امکانات خوبی برخوردارند. تمامی واحدها دارای بالکن اختصاصی بوده و اغلب آنها چشم اندازی به دریای مدیترانه دارند. تلویزیون ال سی دی صفحه تخت نیز در تمامی اتاق ها موجود است و کانال های جهانی به وسیله آن قابل مشاهده خواهند بود. نظافت اتاق ها به صورت روزانه و در ساعت تعیینی انجام می گردد و در صورت تمایل با پرداخت هزینه اضافی، سرویس صبحانه نیز به اتاق مهمانان فرستاده خواهد شد. در حمام برخی از اتاق ها امکانات اسپا و وان نیز وجود دارد. امکانات عمومی بهداشتی نظیر حوله، شامپو، دمپایی، صابون، سشوار و غیره نیز همگی در اتاق ها موجود بوده و در صورت احتیاج به موارد دیگر می توانید با بخش خدمات هتل تماس گرفته و موارد مورد احتیاج خود را درخواست کنید. بعلاوه برای افرادی که کودک خردسال همراه خود دارند، تخت مخصوص کودک همراه با گارد موجود است که هزینه آن هم باید به صورت جداگانه پرداخت گردد.

انواع اتاق های هتل رگنوم کاریا

  • اتاق جید: این اتاق ها شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره هستند و تا سه نفر ظرفیت دارند.
  • اتاق جید (ویو دریا): این اتاق ها شامل یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره هستند و تا سه نفر ظرفیت دارند.
  • سوییت جید: این سوییت ها شامل یک تخت دو نفره بزرگ و یک مبل تخت شو تک نفره هستند و تا چهار نفر ظرفیت دارند.
  • سوییت خانواده جید: این سوییت ها شامل یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت تک نفره هستند و تا چهار نفر ظرفیت دارند.
  • اتاق پرل پول روم: این اتاق ها شامل یک تخت دو نفره بزرگ هستند و تا سه نفر ظرفیت دارند.
  • سوییت پرل پول: این سوییت ها شامل یک مبل تخت شو دو نفره به همراه یک تخت دو نفره بزرگ هستند و تا چهار نفر ظرفیت دارند. امکان پذیرایی از مهمان در قسمت پذیرایی این اتاق وجود دارد.
  • اتاق جید جونیور: این اتاق ها شامل یک تخت بزرگ دونفره هستند و تا سه نفر ظرفیت دارند.
  • اتاق جید سنیور: این اتاق ها شامل یک تخت بزرگ دونفره هستند و تا سه نفر ظرفیت دارند.
  • ویلا سپفایر: این ویلاها شامل یک تخت دو نفره، دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو هستند و ظرفیت حداکثر چهار بزرگسال و یک کودک را دارند.
  • ویـلا امرالد: این ویلاها شامل 2 اتاق خواب با تخت های دو نفره و 1 اتاق خواب با دو تخت یک نفره است و ظرفیت 6 نفر را دارد.
  • ویلا تیارا: این ویلاها شامل 3 اتاق خواب با تخت های دو نفره و 2 اتاق خواب با دو تخت یک نفره است و ظرفیت 10 نفر را دارد.

فاصله تا جاذبه های دیدنی آنتالیا

در موارد بالاتر اشاره نمودیم که هتل Regnum Carya در منطقه بلک واقع شده و در موقعیت مکانی خوبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره تا فرودگاه آنتالیا 18 کیلومتر فاصله دارد و تا ساحل معروف کندو نیز 10 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه نیز فاصله این هتل تا مکان های محبوب گردشگری را تعیین می کنیم:

  • ساحل بوگاز کنت: 9 کیلومتر (25 دقیقه با ماشین)
  • ساحـل سریک بلک: 7 کیلومتر (15 دقیقه با ماشین)
  • ساحل کادریه: 800 متر (3 دقیقه با ماشین)
  • سالن آمفی تئاتر آسپندوس: 17.2 کیلومتر (40 دقیقه با ماشین)
  • مرکز خرید لارا و کندو: 10 کیلومتر (30 دقیقه با ماشین)
  • گلوریا گلف کلاب: 8.4 کیلومتر (20 دقیقه با ماشین)
  • پارک آبی لند آو لجندز: 1.3 کیلومتر (7 دقیقه با ماشین)

اطلاعات و قوانین هتل:

  1. در هتل رگنوم کاریا امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارند.
  2. بچه ها در تمامی سنین اجازه ورود به این هتل را دارند.
  3. به افراد زیر 18 سال بدون حضور والدین یا سرپرست اتاق تعلق نمی گیرد.
  4. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد.

آدرس و اطلاعات تماس هتل Regnum Carya

Kadriye Bölgesi,, Üçkum Tepesi Mevkii, 07500 Serik/Antalya, Turkey

+90 242 710 34 34

نتیجه گیری

در این مقاله از همیار مشاوره سعی داشتیم تا امکانات و تفریحات موجود در رابطه با هتل رگنوم کاریا آنتالیا را به همراه شما عزیزان آنالیز کنیم تا در سفر خود به آنتالیا از آن بهره ببرید و اقامتی رویایی را تجربه کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما همراهان عزیز مفید واقع شده باشد.

  • هتل رگنوم کاریا در کدام منطقه قرار گرفته است؟

این هتل در منطقه بلک آنتالیا و در نزدیکی ساحل بلک تاسیس شده که از مزایای آن می توان به نزدیکی اش به مراکز خرید معتبر آنتالیا مانند لارا و کندو اشاره نمود.

  • چگونه از فرودگاه آنتالیا به هتل رگنوم کاریا برویم؟

فاصله هتل رگنوم کاریا تا فرودگاه آنتالیا حدودا 17 کیلومتر است که با استفاده از شاتل های فرودگاهی به راحتی می توانید به هتل دسترسی پیدا کنید.

  • آیا حیوانات خانگی امکان ورود به هتل رگنوم کاریا را دارند؟

خیر؛ حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل رگنوم کاریا را ندارند.

  • کدام جاذبه های محبوب به Regnum Carya نزدیک هستند؟

از جاذبه های اطراف می توان به پارک موضوعی لند اف لجندز (6 دقیقه با ماشین)، مسجد شهر بلک (10 دقیقه با ماشین) و خیابان خرید لند افسانه ها (6 دقیقه با ماشین) اشاره نمود.

  • کدام امکانات اتاق در رگنوم کاریا موجود است؟

برترین امکانات اتاق شامل مینی بار، تهویه مطبوع، و تلویزیون صفحه تخت است.

  • Regnum Carya چه امکاناتی برای خوردن و نوشیدن دارد؟

میهمانان می توانند در طول اقامت خود از یک بار نوشیدنی، صبحانه رایگان و یک رستوران در محل لذت ببرند.

  • آیا پارکینگ در رگنوم کاریا موجود است؟

بله، پارکینگ و پارکبان رایگان در اختیار مهمانان است.

  • چند رستوران نزدیک به رگنوم کاریا کدامند؟

رستوران هایی که در موقعیت مناسبی قرار دارند عبارتند از: Zasya، Piazzetta italiana، و Asil Restaurant Antalya.

  • آیا امکان ورزش در Regnum Carya وجود دارد؟

بله، مهمانان در طول اقامت خود به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا دسترسی دارند.

  • آیا رگنوم کاریا حمل و نقل فرودگاهی دارد؟

بله، رگنوم کاریا حمل و نقل فرودگاهی را برای مهمانان ارائه می دهد. توصیه می کنیم برای تأیید جزئیات از قبل تماس بگیرید.

  • آیا رگنوم کاریا خدمات تجاری ارائه می دهد؟

بله، به راحتی یک مرکز تجاری، اتاق جلسات و یک اتاق مهمانی ارائه می دهد.

  • کارکنان Regnum Carya به کدام زبان صحبت می نمایند؟

کارکنان به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، عربی، هلندی و ترکی صحبت می نمایند.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل رگنوم کاریا ، Regnum Carya" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رگنوم کاریا ، Regnum Carya"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید