مهلت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان شریف، امروز 30 مهرماه به سرانجام می رسد ، پرداخت تسهیلات تا 300 میلیون ریال

به گزارش همیار مشاوره، مهلت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف امروز سه شنبه 30 مهرماه به خاتمه می رسد.

مهلت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان شریف، امروز 30 مهرماه به سرانجام می رسد ، پرداخت تسهیلات تا 300 میلیون ریال

به گزارش خبرنگار دانشگاه همیار مشاوره، طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف امروز 30 مهر ماه به سرانجام می رسد.

براساس این گزارش، در این طرح که به همت کانون کار و زندگی دانشگاه شریف اجرایی شده است، دانشجویان می توانند از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمایند که این تسهیلات شامل وام هایی با مبلغ 300 میلیون ریال با بازپرداخت 24 ماهه و 250 میلیون ریال با بازپرداخت 30 ماهه است.

همچنین سقف تسهیلات در این طرح 200 میلیون ریال با بازپرداخت 24 ماهه و 180 میلیون ریال با بازپرداخت 30 ماهه می باشد.

گفتنی است، دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات باید به معاونت دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر کانون کار و زندگی شریف واقع در خیابان قاسمی - بن بست تیموری - بن بست گوهر - ساختمان ناجی - واحد سه مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان شریف، امروز 30 مهرماه به سرانجام می رسد ، پرداخت تسهیلات تا 300 میلیون ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان شریف، امروز 30 مهرماه به سرانجام می رسد ، پرداخت تسهیلات تا 300 میلیون ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید