میشل عون خواهان اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد

به گزارش همیار مشاوره به نقل از المنار، میشل عون رئیس جمهوری لبنان در اولین سخنان خود خطاب به معترضان بر همکاری همه در دولت این کشور برای اجرای اصلاحات و عبور از مرحله فعلی تأکید کرد.

میشل عون خواهان اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد

وی گفت: بعضی از سخنان من درباره فساد ناراحت شده اند، کسانی که اموال عمومی را سارقیده اند باید محاکمه شوند، سارق به هیچ گروه و مذهبی و دینی وابسته نیست.

رئیس جمهوری لبنان خواهان انجام اصلاحاتی برای بازگشت اعتماد مردم به دولت شد و گفت: بسته اصلاحاتی اولین گام برای رهایی از بحران مالی و مالی است.

عون یادآور شد: باید قوانینی را وضع کرد که همه مقامات را در معرض بازخواست قرار دهد، حق آزادی بیان برای همه مردم محفوظ و محترم است.

رئیس جمهوری لبنان اعلام کرد: من خود تحقق اصلاحات و ابلاغ آن به مردم را تضمین می کنم، وقت تغییر رسیده است و ما نمایندگانی داریم که به خواسته شما رسیدگی می نمایند، مصاحبه بهترین و سالمترین راه برای نجات است.

میشل عون از آمادگی خود برای مذاکره با نمایندگان معترضان اطلاع داد و گفت: فرقه گرایی و طائفه گرایی ما را در هم شکسته است، ذهنیت فرقه ای اساس مسائل ما است، فساد تا مغز استخوانمان نفوذ نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میشل عون خواهان اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل عون خواهان اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید