نتیجه عجیب تیم ملی والیبال ایران برابر پاکستان در یک ست

به گزارش همیار مشاوره، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا چهار شهریور با حضور 18 تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می گردد.

نتیجه عجیب تیم ملی والیبال ایران برابر پاکستان در یک ست

به گزارش همیار مشاوره، تیم ملی والیبال ایران که تمرینات آماده سازی خود را از 15 مرداد در ارومیه شروع نموده است، عصر دیروز (سه شنبه 24 مرداد) در ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز در سالن غدیر این شهر به مصاف پاکستان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد. شاگردان بهروز عطایی در ست نخست این مسابقه 44 بر 42 نتیجه را واگذار کردند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیاز های 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند.

سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی پور، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، پوریا حسین خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح 15 بازیکن حاضر در تمرینات تیم ملی والیبال ایران هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، پاول متئوس (مربی)، امین علی اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده (مربی)، نیما ده پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند.

منبع: فرارو

به "نتیجه عجیب تیم ملی والیبال ایران برابر پاکستان در یک ست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه عجیب تیم ملی والیبال ایران برابر پاکستان در یک ست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید