نقی زاده: نقاط قوت سپاهان را از کار انداختیم، به دنبال وقت کشی نبودیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم

به گزارش همیار مشاوره، میثم نقی زاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که این تیم در دیدار برابر سپاهان به دنبال وقت کشی نبوده است.

نقی زاده: نقاط قوت سپاهان را از کار انداختیم، به دنبال وقت کشی نبودیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همیار مشاوره درباره حاشیه های دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان و مصاحبه های قلعه نویی و تارتار گفت: من بازیکن هستم و بهتر است به این بحث ها ورود نکنم، اما در مورد بازی باید بگویم که نمایش بسیار خوبی داشتیم. ما به هیچ عنوان به دنبال وقت کُشی نبودیم و فقط یک بار سوشا مکانی مصدوم شد که برانکارد به زمین آمد و بعد از بازی هم به بیمارستان رفت. مکانی حتی درخواست تعویض هم داد، اما تعویض های ما تمام شده بود.

وی با بیان اینکه سپاهان تیمی خطرناک و پرمهره است و قدرت فنی بالایی در زمین و هوا دارد، شرح داد: تا جایی که امکان داشت، نقاط قوت این تیم را از کار انداختیم و موقعیتی به حریف ندادیم. تارتار تا حالا در هیچ مسابقه ای و حتی یک بار هم به ما نگفته است که دنبال وقت کشی باشیم. ما چنین کاری انجام ندادیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره مسائل مالی بازیکنان و عدم پرداخت مبالغ قرارداد آنها گفت: مسئولان باشگاه قول داده بودند که پول بازیکنان را بدهند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و ما بابت امسال، پولی دریافت نکرده ایم. اگر پول بازیکنان را بدهند، شرایط تیم قطعاً بهتر خواهد شد. در همین چهار هفته هم مقابل مدعیان قهرمانی قرار گرفتیم و شکست نخوردیم. امیدوارم مسائل مالی خیلی زود برطرف شود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نقی زاده: نقاط قوت سپاهان را از کار انداختیم، به دنبال وقت کشی نبودیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: نقاط قوت سپاهان را از کار انداختیم، به دنبال وقت کشی نبودیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید