هادی رضایی: والیبال نشسته ایران مقتدرانه قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد، گله ای از توزیع جوایز برترین ها بین همه تیم ها نداریم

به گزارش همیار مشاوره، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: جوایز بهترین بازیکنان به صورت نمادین توزیع می گردد و ما هم با این موضوع مخالفتی نداریم و بازیکنان نیز از این بابت گله نمی نمایند.

هادی رضایی: والیبال نشسته ایران مقتدرانه قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد، گله ای از توزیع جوایز برترین ها بین همه تیم ها نداریم

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همیار مشاوره، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه که به میزبانی تایلند برگزار گردید، گفت: در این رقابت ها 7 تیم حضور داشتند که ما در 5 روز همه 6 حریف مان شامل ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، کامبوج و قزاقستان را مقتدرانه شکست دادیم و در فینال هم یک بار دیگر چین را مغلوب کردیم تا با شایستگی و اقتدار تمام قهرمان شویم. تیم چین که حریف ایران در فینال بود، رشد خوبی از خود نشان داد که این به واسطه سرمایه گذاری خوبش بود. چینی ها هم در بانوان و هم در مردان سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کردند، البته همانطور که می دانید، ایران پیش از این پیروز به کسب این سهمیه شده بود.

وی با اشاره به تیم های راه یافته به پارالمپیک 2020 تاکنون ادامه داد: آمریکا، روسیه و چین در بخش بانوان و ایران، بوسنی و چین در بخش مردان تیم هایی هستند که حضورشان در پارالمپیک قطعی شده است. طی ماه های آینده نیز مسابقات قهرمانی اروپا، آمریکا و آفریقا برگزار می گردد تا تکلیف سایر سهمیه ها تعیین گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره جدال نزدیک با چین در یکی از ست های دیدار فینال گفت: این موضوع طبیعی بود، چرا که طی 6 روز 7 دیدار برگزار کردیم و این موضوع کمی خستگی بازیکنان را به دنبال داشت، ضمن اینکه ما در فینال عملکردی بسیار بهتری از حریف داشتیم و فقط در مقطع بسیار کوتاهی از بازی بود که چین به ایران نزدیک شد و حتی یک امتیاز نیز پیش افتاد. شرایط فینال به گونه ای بود که مرتضی مهرزاد در ست سوم بازی نکرد و حتی 2، 3 بازیکن جوان در ترکیب قرار گرفتند. روی هم رفته مسابقات خوبی بود و از عملکرد تیم ملی راضی هستم.

رضایی درباره شرایط نفرات اعزامی به تایلند گفت: بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند. این تغییرات ممکن است در آینده هم باشد اما باید بگویم که در تیم ملی شایسته سالاری حاکم بوده و خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فقط دو نماینده از ایران یعنی حسین گلستانی و رمضان صالحی در جمع برترین های این دوره از مسابقات حضور داشتند، مطرح نمود: مسئولان برگزاری در چنین رویدادهایی سعی می نمایند که همه را راضی نمایند. در مراسم اختتامیه حتی بازیکنی از تایلند که تیمش ششم شده بود، جایزه گرفت. در واقع درخصوص این جوایز بحث نمادین بودن وجود دارد. ما هم با این موضوع مخالفتی نداریم و بازیکنان نیز از این بابت گله نمی نمایند.

سرمربی تیم ملی درباره علت عدم اعزام تیم بانوان به این مسابقات اعلام نمود: در این دوره فقط یک سهمیه پارالمپیک توزیع می شد که با توجه به قدرت بسیار زیاد چین، می دانستیم به نتیجه مورد نظر نمی رسیم و شانسی وجود ندارد. با این وجود قرار است یک مسابقه در ایتالیا و با حضور تیم هایی همچون هلند، ایتالیا، کانادا و ... برگزار گردد که کوشش می کنیم تیم بانوان به آنجا اعزام گردد و در آنجا پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک گردد.

رضایی درباره برگزاری مجمع سالیانه آسیا-اقیانوسیه گفت: در این مجمع قاره آسیا به 5 بخش تقسیم شد که منطقه مرکزی و همچنین غرب آسیا به ایران واگذار شد و تا 10 روز دیگر نیز مسئولان این دو منطقه را معرفی می کنیم تا بتوانیم باز هم نمایندگانی در پست های بین المللی داشته باشیم.

وی در انتها به اشاره به اینکه با توجه شرایط مالی فقط 10 بازیکن، تاروردی زاده به عنوان مربی و خودش به عنوان سرپرست تیم، نماینده وزارت ورزش و همچنین سرمربی در لیست اعزام بودند، درباره پیروزیت یک مربی و یک داور کشورمان گفت: رقیه مصطفوی داور والیبال نشسته بانوان و مریم ایرانمنش مربی والیبال نشسته بانوان در کلاس های خود پیروز ظاهر شده و به عنوان بهترین ها در کلاس خود معرفی شدند که این موضوع جای تقدیر و تشکر از آنها را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هادی رضایی: والیبال نشسته ایران مقتدرانه قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد، گله ای از توزیع جوایز برترین ها بین همه تیم ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: والیبال نشسته ایران مقتدرانه قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد، گله ای از توزیع جوایز برترین ها بین همه تیم ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید