کارگاه ویرایش جامع عبدالحسین آذرنگ برگزار می گردد

به گزارش همیار مشاوره، مهناز مقدسی، دبیر انجمن صنفی ویراستاران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری کارگاه ویرایش جامع از 19 اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: این کارگاه برای ویراستاران فعال در نشر، نویسندگان، مترجمان و سایر اهالی قلم کاربرد خواهد داشت و کل دوره حضوری است و شرکت کنندگان ملزوم به حضور در هم جلسات هستند.

کارگاه ویرایش جامع عبدالحسین آذرنگ برگزار می گردد

وی با اشاره به ویژگی های این دوره اضافه نمود: منظور از جامع در عنوان این کارگاه، نگرشی چند سویه و نظری به جنبه های گوناگون ویرایش است که کوشش می گردد در این کارگاه به آن پرداخته گردد.

مقدسی ادامه داد: انواع ویرایش های ساختاری - محتوایی، بنیادی، تکوینی زیرمجموعه ویرایش جامع است، در این کارگاه به تحلیل و نقد ساختاری - محتوایی مقالات تالیفی و سایر جنبه های ویرایشی آن ها پرداخته می گردد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه بر ویرایش زبانی و صوری تمرکز نمی گردد، تاکید نمود: حضور در این رویداد برای ویراستاران باتجربه و فعال در صنعت نشر مناسب است و به نوویراستاران توصیه نمی گردد.

به گفته مقدسی، کارگاه ویرایش جامع در 10 جلسه 120 دقیقه ای پیش بینی شده و از سه شنبه 19 اردیبهشت ماه شروع می گردد و تا 27 تیرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کارگاه ویرایش جامع عبدالحسین آذرنگ برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه ویرایش جامع عبدالحسین آذرنگ برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید