وزنه برداری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معین شد

فدراسیون وزنه برداری تکلیف سرمربی تیم ملی را معین و نواب نصیرشلال را به عنوان سرمربی نو تیم ملی انتخاب کرد.

22 اسفند 1401

اسامی 30 رشته ای که فعالیت آنها بلامانع اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این اطلاعیه آمده است: پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل...

20 تیر 1399

متقیان به مدال نقره پرتاب دیسک بانوان دست یافت

به گزارش خبرنگاران از اینچئون، در ادامه رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی و در روز سوم این مسابقات که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است هاشمیه متقیان در پرتاب دیسک زنان کلاس اف 55/ 56 با ثبت رکورد 20 متر و 10 سانتی متر به مدال نقره دست...

27 مهر 1398

تصمیم سرنوشت ساز مرادی، مسئولان به سهراب بله می گویند؟

در شرایطی که گفته می شد تصمیم گیری برای نوع درمان سهراب مرادی بر عهده خود این وزنه بردار گذاشته شد، مرادی هم تصمیم نهایی خود را گرفت و آن را به مسئولان بیان کرد و اکنون منتظر پاسخ آنها است.

2 تیر 1398

علی دایی: ورزش اول ایران فوتبال است، از نماینده هند شناختی نداریم، از جام حذفی به خاطر دو اشتباه داور حذف شدیم

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می دانیم مقابل نماینده هند بازی سختی داریم، امکان اشتباه نداریم و هر تیمی اشتباه کند بازی را از دست خواهد داد.

21 خرداد 1398

کیانوش، 45 کیلوگرم پائین تر از سهراب

خیلی ها منتظر رقابت نزدیک کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 96کیلوگرم بودند اما با رکوردی که کیانوش در تایلند ثبت کرد آیا میتوان از او به عنوان یک رقیب جدی برای سهراب مرادی نام برد؟

21 خرداد 1398