آرزو دارم بتوانم در سلمان فارسی نقش آفرینی کنم

به گزارش همیار مشاوره؛ سید مجید پوراحمدی رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر پس از جراحی محمد فیلی و انتقال وی به بخش عمومی، به عیادت این هنرمند پیش کسوت و محبوب کشور رفت و ضمن ابلاغ سلام ویژه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با وی درباره روند ادامه درمانش به گفت وگو نشست.

آرزو دارم بتوانم در سلمان فارسی نقش آفرینی کنم

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به عضویت فعال محمد فیلی در صندوق اعتباری هنر، گفت: با توجه به اینکه وی دارای بیمه های پایه و درمان تکمیلی صندوق هستند ما وظیفه خود دانستیم تا با حضور در بیمارستان محل بستری او، آمادگی خود را برای هرگونه یاری و حمایت و مساعدت اعلام کنیم.

در این ملاقات که نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز حضور داشت، پوراحمدی دستورات لازم را برای هماهنگی و مساعدت تا روند بهبودی و ترخیص از بیمارستان این هنرمند پیش کسوت را به وی ابلاغ کرد.

در ادامه این ملاقات بازیگر نقش آفرین سریال مختارنامه نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر، حمایت ها و مساعدت و پیگیرهای این صندوق را امید آفرین برای هنرمندان مطرح نمود و گفت: خداوند را شاکرم در روزهایی قرار دارم که همه آمدند و در کنارم هستند.

محمد فیلی در ادامه بعلاوه به لطف، عنایت و بذل محبت مردم ایران زمین نسبت به خودش هم اشاره نمود و ضمن قدردانی از همگان، تأکید کرد: به آنهایی که آمدند و تماس تلفنی گرفتند اعلام کردم سپاس از شما که همواره همراه و به یاد ما هستید اما ما هنرمندان حامی بزرگی به نام صندوق هنر را در کنارمان داریم.

بازیگر مجموعه روزی روزگاری در عین حال تأکید کرد: به عشق مردم و حضور و حمایت های آنها زنده ام و برای همه آنها خیر جهان و آخرت همراه با سلامتی را آرزومندم.

فیلی با بیان خاطراتی از نقش آفرینی در سریال مختارنامه و دیگر آثارهنریش، گفت: آرزو دارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایم حاصل گردد تا بتوانم در مجموعه سلمان فارسی هم ایفای نقش داشته باشم تا از این طریق آثاری ماندگار از خودم به یادگار بگذارم.

نقش آفرین مجموعه بانوی عمارت و گیلدخت در ادامه، نکاتی را در خصوص روند درمانی پس از ترخیص از بیمارستان مطرح نمود که مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد دادند که موارد ذکر شده پیگیری و تا حدامکان حمایت های لازم صورت پذیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آرزو دارم بتوانم در سلمان فارسی نقش آفرینی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزو دارم بتوانم در سلمان فارسی نقش آفرینی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید