آشنایی با چراغ لاینر و دکوراتیو

به گزارش همیار مشاوره، کاربرد چراغ لاینر

از چراغ لاینر معمولاً برای گوشه ها و زاویه ها و حتی به صورت خطوط ممتد استفاده می نمایند. ظاهر آن ها به صورت یک خط بسیار باریک بوده که ممکن است عرض آن ها در بخش های مختلف یک محیط متفاوت باشد. اگر بخواهیم در رابطه با تاریخچه چراغ لاینر خطی توضیح دهیم، باید بگوییم که این چراغ ها تاریخچه خیلی قدیمی ندارند. بلکه از حدوداً سال 2000 میلادی روی کار آمدند چراغ های ال ای دی کم کم در سرتاسر جهان رواج پیدا کردند. این در حالی است که در ایران چراغ لاینر خطی قدمت زیادی نداشته و می توان گفت که به تازگی وارد ایران شده است. از چراغ لاینر خطی علاوه بر ایجاد زیبایی برای پوشاندن بعضی از نقایص یک دکوراسیون نظیر شیار های سقف کاذب نیز استفاده می گردد. در بین چراغ های لاینر خطی یکی نوع متفاوت از چراغ لاینر خطی را مشاهده می کنیم که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با چراغ لاینر و دکوراتیو

چراغ لاینر آویز:

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، نوع جالب و متفاوتی از چراغ های لاینر خطی وجود دارد، که به آن ها چراغ لاینر خطی آویز گفته می گردد. همانطور که از نام آن پیدا است. این چراغ به صورت آویزان در دکوراسیون یک محیط به کار برده می گردد. از نظر روشنایی با سایر چراغ های لاینر تفاوتی نداشته و تنها تفاوت آن در ظاهرش می باشد. بیشترین استفاده از چراغ خطی آویز در محیط هایی است که سقف بسیار بلندی دارند.

این چراغ ها زیبایی خاصی داشته و می توانند یک محیط را خاص و متمایز نشان دهند اما در هر محیطی نمی توان از آن ها استفاده نمود. دلیل آن هم این است که اگر در یک محیط با سقف کوتاه از چراغ لاینر آویز استفاده نمایید، این چراغ ها زیادی پایین آمده و می توانند مشکل ساز باشند. در محیط هایی که سقف بلندی دارند، استفاده از چراغ لاینر به شدت توصیه می گردد. چراکه نور گسترده آن می تواند یک محیط بزرگ را کاملا روشن سازد.

دکوری زیبا با چراغ های خطی آویز:

به طور کلی می توان گفت که هوشمندانه ترین نوع نورپردازی برای سقف های بلند و کلاسیک، چراغ لاینر آویز می باشد. چراکه با استفاده از تعداد بسیار کمی از این چراغ ها، می توان روشنایی خوبی به این محیط ها داد. بعلاوه صد در صد کاهش هزینه های برق و نیز صرفه جویی لازم را می توان انجام داد. از مکان های معروفی که بیشتر از چراغ های خطی آویز استفاده می کنند، می توان به کافی شاپ ها و رستوران ها اشاره نمود. چراکه این محیط ها احتیاج به روشنایی بالایی داشته و در عین حال بایستی در هزینه های مصرف انرژی خود صرفه جویی کنند. جالب است بدانید که اگرچه این نوع نورپردازی بسیار مدرن می باشد اما می توان در محیط های کلاسیک با سقف های چوبی نیز از آن ها استفاده نمود. ترکیب چراغ های مدرن لاینر و محیط کلاسیک به شدت مجذوب کننده خواهد بود.

چراغ دکوراتیو

چراغ دکوراتیو که برای استفاده در نما و زیبایی دیوار نمای خارجی و داخلی سازه ها استفاده می گردد با توجه به قیمتی که دارد ممکن است از جنس های مختلفی مثل پلاستیک، فولاد و آلومینیوم تهیه شده باشد، توجه کنید که تنوع محصولات آلومینیومی سایت لاکچری لایت از سایر فروشندگان محصولات روشنایی بسیار بیشتر است ، پس پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید چراغ های دکوراتیو را دارید از بین تنوع بی نظیر این سایت با هر سلیقه ای که دارید محصول خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مقدار مقاومت چراغ دکوراتیو در برابر شرایط جوی :

از قلم نیاندازید که در نظر گرفتن مقدار مقاومت چراغ دکوراتیو محوطه ای مهم تر است، زیرا معمولا چراغ هایی که در محیط های بسته و سرپوشیده استفاده می شوند از تابش مستقیم نور خورشید و یا گرما و سرما و مواد شیمیایی و خورنده دور هستند ولی محصولات محوطه ای معمولاً در تماس مستقیم با آب و نور هستند . اگر محصولی می خواهید که طول عمر آن بیشتر از 20 سال باشد، پیشنهاد می کنیم که از محصولات آلومینیومی چراغ دکوراتیو مدرن مورد نظر خود را انتخاب کنید، زیرا این محصولات را به صورت دایکاست فراوری شده اند و کاملا ضد آب هستند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی (از زنگ زدن و پوسته پوسته شدن) این محصولات را به راحتی بشویید. رنگ الکترواستاتیک روی این بدنه این چراغ ها باعث شده است تا مقاومت آن ها به حداکثر خود برسد. محصولات پلاستیکی و فولادی معمولاً مقاومت کمتری دارند، توجه کنید که محصولات پلاستیکی اگر از متریال درجه دو تهیه شده باشند ، ممکن است پس از مدتی کدر شوند و زیبایی خود را از دست بدهند. حتما از فروشگاه های معتبری خرید کنید توجه کنید.

ارتفاع چراغ دکوراتیو چگونه است؟

علاوه بر مدل های آویزی و سرستون و بعلاوه مدل هایی که مناسب استفاده در فضای داخلی خانه هستند، شما میتوانید مدل های محوطه ای را هم از همین سایت سفارش دهید. توجه کنید که محصولات پلاستیکی معمولا ارتفاع کمتری دارند و اگر شما خواستار خرید محصولات محوطه ای با ارتفاع بیشتر هستید باید از بین محصولات آلومینیومی انتخاب کنید.

سرپیچ چراغ مدرن دکوراتیو از چه نوعی است؟

لاکچری لایت سرپیچ های E27 برای این محصولات استفاده نموده است. تا شما عزیزان بتوانید بدون حضور نصاب و به راحتی لامپ های خود را تعویض و یا نصب کنید ، توجه کنید که این سر پیچ ها با تمامی لامپ های موجود در بازار به راحتی وصل می شوند و شما می توانید هر مدل لامپی که دوست دارید در این محصولات بهره ببرید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "آشنایی با چراغ لاینر و دکوراتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چراغ لاینر و دکوراتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید