اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین 10 درصد رشد فیزیکی دارد

به گزارش همیار مشاوره، سرپرست معاونت عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین در منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز 10 درصد رشد فیزیکی داشته است.

اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین 10 درصد رشد فیزیکی دارد

به گزارش همیار مشاوره قزوین، کشاورز سرپرست معاونت عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: پروژه احداث خانه تئاتر قزوین که در منطقه دو شهرداری قزوین عملیات عمرانی آن ادامه دارد یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی این منطقه و سطح شهر قزوین است.

وی افزود: این پروژه به دلیل گستردگی و اهمیت به پروژه های مختلفی تقسیم شده است که یکی از این پروژه ها اجرای نمای کرتین وال نام دارد، پروژه ای که تا به امروز 10 درصد رشد فیزیکی داشته است.

این مسوول گفت: این پروژه ها شامل زیر پروژه هایی از جمله تکمیل ساختمان و محوطه، اجرای نمای کرتین وال، اجرای دیوار پیرامونی و بلک باکس می گردد و در هر بخش پیشرفت های فیزیکی خوبی حاصل شده است.

کشاورز افزود: با احداث این پروژه یکی از دغدغه های مهم اهالی هنر در زمینه اجرای تئاتر رفع می گردد و هنرمندان می توانند به راحتی به اجرای نمایش های مختلف در این سالن بپردازند.

سرپرست معاونت عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: البته در زمینه احداث این پروژه هماهنگی لازم با مسوولان ذیربط حوزه فرهنگ و هنر هم صورت گرفته تا دغدغه های آنها به بهترین شکل ممکن اجرایی گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین 10 درصد رشد فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین 10 درصد رشد فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید