تئاتر

شانس بالای مسی برای کسب توپ طلای هشتم

مجله فرانس فوتبال هفته گذشته گفت مراسم اهدای توپ طلای 2023 روز دوشنبه 30 اکتبر (8 آبان) در تئاتر دو شاتل پاریس برگزار خواهد شد.

28 خرداد 1402

چهره حقیقی افشین سریال نون خ در دنیای واقعی

افشین ملکی بازیگری در مقابل دوربین را در فصل اول سریال نون خ در سال 1397 آغاز کرد و در همه فصل های این سریال بازی کرده است و همکاری مستمر با سعید آقاخانی داشته است. افشین ملکی در سال 1401 به عنوان صدابردار در برنامه همسایه های خوب همکاری داشت.

30 فروردین 1402

معرفی شهر والتا

شهر والتا (Valletta) مرکز کشور مالت (Malta) (جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه) است. این شهر واقع در منطقه جنوب شرقی جزیره اصلی بین بندر ماراسامکت (Marsamxett) در غرب و بندرگاه بزرگ در شرق می باشد. والتا به عنوان قلب تجاری و اداری کشور مالت...

11 دی 1401

شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان

کارگردان نمایش پدر که پیش از این در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، شرایط تئاتر و اجرای این اثر نمایشی را بلاتکلیف دانست.

10 مهر 1401

مروری بر کارنامه سینمایی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، فعالیت خود را از دهه 40 شروع نموده که در ادامه به معرفی بعضی از آثار او پرداخته ایم.

6 مهر 1401

معرفی هتل رگنوم کاریا ، Regnum Carya

هتل رگنوم کاریا 5 ستاره یکی از باکیفیت ترین هتل های آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی می باشد و بعلاوه دارای یک زمین گلف بسیار بزرگ برای علاقه مندان به این ورزش است. تمام اتاق های هتل رگنوم کاریا شامل بالکن اختصاصی هستند که چشم...

11 شهریور 1401

والت دیزنی؛ آنکه موسیقی کلاسیک را به سینما هدیه کرد

نخستین تجربه والت دیزنی در ساخت انیمشن های موزیکال، با مجموعه انیمیشن های سمفونی احمقانه شکل گرفت؛ انیمشن های کوتاه و 75 قسمتی که بین سال های 1929 تا 1939 در طول یک دهه عرضه شد و پیروز به کسب 7 جایزه اسکار شد.

11 تیر 1401

تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟

شبکه چهار سیما، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در قالب برنامه بی چهارچوب پوشش می دهد. شبکه جام جم هم در ویژه برنامه هایی به پوشش این رویدادهای فرهنگی هنری خواهد پرداخت.

8 تیر 1401

تاریخچه تولید دستمال کاغذی و دستمال توالت

معمولا هنگامی که برای خرید دستمال کاغذی به فروشگاه یا سوپرمارکت می رویم، از فروشنده می خواهیم به ما یک جعبه دستمال کلینکس بدهد. کلینکس (Kleenex) از محبوب ترین برندهای دستمال کاغذیست که امروزه برای شناسایی این محصول از نام آن استفاده می کنیم. با نگاهی به تاریخچه...

26 خرداد 1401

عکس شبنم قلی خانی در کنار دکتر انوشه

شبنم قلی خانی عکسی از خودش در کنار دکتر انوشه در فضای مچازی منتشر نموده است که نظر کاربران را به خود جلب نموده و حواشی در این باره ایجاد نموده است.

21 خرداد 1401

نمایش خونین زار توقیف شد

نسیم ادبی، بازیگر مونولوگ خونین زار که این شب ها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شد از توقف اجرای این اثر نمایشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

14 خرداد 1401

خال هندو منتشر شد

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، کتاب خال هندو با موضوع زندگی شهید انقلاب، جمال فریدزاده، نوجوان مشهدی است که با دوستانش تیم فوتبال تشکیل داده و چون جایی برای تمرین ندارند، زمین های خاکیِ نزدیک ایستگاه راه آهن را زمینِ بازی و محل قراری برای مسابقات...

13 خرداد 1401

ماجراجویی در پافوس، جایی مثل هیچ جا

گشت و گذار در اطراف پافوسدر طول فصل تعطیلات در تابستان، بندر پافوس قبرس به شدت به وسیله گردشگران شلوغ می گردد. این زمان، برترین وقت برای گشت وگذار و جست وجوی چشم اندازها و جاذبه های بیشتر در سمت سواحل غربی قبرس است. شبه جزیره آکاماس خانه جانوران و گیاهانی...

6 اردیبهشت 1401

تولد لاکچری و گران قیمت خانم بازیگر جنجالی در کاخ لیدوما

عکس های جشن تولد فلور نظری بازیگر معروف ایرانی در کاخ لیدوما منتشر شد.

3 اردیبهشت 1401

اعتبار جمهوری اسلامی به هنر و فرهنگش است، ویترین جشنواره فجر

محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بازدید کرد.

17 بهمن 1400

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بی گمان کارکرد اجتماعی ویژه ای در طول عمر ارزشمند خود داشته است

تهران (پانا) - محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پیغام داد.

28 آبان 1400

اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین 10 درصد رشد فیزیکی دارد

سرپرست معاونت عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: اجرای نمای کرتین وال خانه تئاتر قزوین در منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز 10 درصد رشد فیزیکی داشته است.

18 خرداد 1400

به چشم های هم خیره شده بودیم؛ نگاه خیره مخاطب به راوی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر: وقتی نام ادبیات داستانی بوشهر بر زبان جاری می شود، خواه ناخواه نام صادق چوبک، منیرو روانی پور، احمد آرام، محمدرضا صفدری و... در ذهن جا خوش می کند؛ نویسندگانی که هرکدام به سهم خود نقش بی بدیلی را در تقویت بنیاد داستان...

8 فروردین 1400

شب بخارا و بزرگداشت امیرکبیر در اراک برگزار گشت

با حضور شهروندان اراکی، مراسم شب بخارا در اراک با موضوع بزرگداشت امیرکبیر، شامگاه یکشنبه 18 شهریور ماه 97، در سالن آمفی تئاتر خیام هتل امیر کبیر اراک با حضور مسئولان استان مرکزی و جمعی از پژوهشگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

22 شهریور 1398

کاتالوگ سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، کاتالوگ سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مدیر مسئولی نادر برهانی مرند و سردبیری سعید هاشمی پور در اولین روز جشنواره چاپ و منتشر شد.

21 خرداد 1398