ارائه توضیحاتی درباره دلیل تعلیق سفرهای عمره مفرده

به گزارش همیار مشاوره، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، ارائه توضیحاتی درباره دلیل تعلیق سفرهای عمره مفرده صورت پذیرفت.

ارائه توضیحاتی درباره دلیل تعلیق سفرهای عمره مفرده

عباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: کلیت این موضوع مربوط به هواپیمایی ایران ایر است که نتوانسته مجوز پرواز به عربستان را بگیرد، وگرنه مسئله ای در حوزه اعزام نداریم. امیدواریم مسائل هواپیمایی میان شرکت ایران ایر و عربستان حل گردد تا اعزام زائران عمره مفرده از 24 دی شروع گردد.

وی در مورد تکلیف اعزام زائرانی که قرار بوده از 13 دی اعزام شوند، اضافه کرد: قاعده کار این است پروازی که لغو می گردد، جایگزین پرواز بعدی نمی گردد. اگر مسائل حل گردد، پروازهایی که از قبل در تاریخ خود (از 24 دی به بعد) معین شده اند، اعزام خواهند شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی توضیح داد: ممکن است بعضی زائرانی که پروازشان لغو شده، نتوانند به دلایلی در تاریخ دیگری اعزام شوند که می توانند از سفر خود انصراف دهند. از همین رو سایر زائرانی که پروازشان لغو شده و قصد تشرف داشته باشند را می توانیم در ظرفیت های خالی و یا پروازهای نو جایگزین کنیم.

خداشناس ادامه داد: از 13 دی که قرار بود اولین پرواز عمره مفرده از مشهد صورت گیرد، قرار بود 15 کاروان با حدود 2000 زائر به عمره مفرده اعزام شوند.

منبع: همگردی

به "ارائه توضیحاتی درباره دلیل تعلیق سفرهای عمره مفرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه توضیحاتی درباره دلیل تعلیق سفرهای عمره مفرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید