از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 1000 توریست خارجی به گیلان سفر کردند

به گزارش همیار مشاوره، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 1000 توریست خارجی به گیلان سفر کردند.

از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 1000 توریست خارجی به گیلان سفر کردند

ولی جهانی گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا به امروز بالغ بر 1000 جهانگرد خارجی از کشورهای مختلف وارد استان گیلان شدند و شهرهای آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندر انزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این جهانگردان قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان با اشاره به افزایش 30 درصدی جهانگردان خارجی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته اضافه کرد: این جهانگردان در طول اقامت خود در استان در اقامتگاه های رسمی زیر نظر این اداره کل اقامت داشتند.

وی گفت: خوشبختانه سطح اشغال تخت های واحدهای اقامتی در طول سفرهای نوروزی به بیش از 100 درصد رسید و این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان است.

جهانی اعلام کرد: آنچه تعیین است استان گیلان از حدود دو سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی جهانگردی شناخته شده و این امر نشان دهنده تقویت زیرساختهای جهانگردی استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان گفت: افزایش موزه های تخصصی، بازسازی و بازدید از بناهای تاریخی، برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال و...در افزایش این بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

منبع: همگردی

به "از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 1000 توریست خارجی به گیلان سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 1000 توریست خارجی به گیلان سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید