افتتاح طرح های هادی روستایی جلفا با استفاده از اعتبارات ملی

به گزارش همیار مشاوره، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، طی مراسمی با حضور معاون عمرانی فرماندار شهرستان جلفا، بخشداربخش مرکزی، مدیربنیاد مسکن شهرستان جلفا، دهیار واعضای شورای اسلامی و جمعی ازمسئولین ادارات شهرستان جلفا، طرح هادی روستای زاویه ازتوابع بخش مرکزی افتتاح ومورد بهره برداری اهالی محترم روستا قرارگرفت.

افتتاح طرح های هادی روستایی جلفا با استفاده از اعتبارات ملی

به گزارش همیار مشاوره، حامد احمدپور چهارشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های هادی روستایی اجرا شده توسط بنیاد مسکن در جلفا گفت: طرح هادی روستای زاویه یکی از این طرح هاست که با اعتباری حدود یک میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح اشاره و شرح داد: عملیات زیرسازی وآسفالت روستای زاویه با اجرای طرح هادی در سطح معابر آن انجام و با بهره برداری از این طرح درهفته دولت حدود 160 خانوار با جمعیتی 950 نفری بصورت مستقیم از مزایای طرح بهره مند شده اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلفا در انتها گفت: تا کنون بیش از 62 واحد مسکونی روستای زاویه با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مقاوم سازی و 212 جلد سند مالکیت نیز در این روستا صادر شده است.

یونسی معاون فرماندار شهرستان جلفا نیز در حاشیه این مراسم گفت: اجرای چنین طرح هایی علاوه برعمران و آبادانی و توسعه اصولی و بهبود محیط روستا، موجب رونق صنعت گردشگری به مناطق روستایی شده و یا فراهم کردن بستر اقتصادی وتوسعه فرهنگی و شناسایی مناطق تاریخی و گردشگری عامل پویایی اجتماعی جوامع روستایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح طرح های هادی روستایی جلفا با استفاده از اعتبارات ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح های هادی روستایی جلفا با استفاده از اعتبارات ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید