افتتاح 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در سرانجام سال

به گزارش همیار مشاوره، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران گفت:فعالیت خود را به سمتی می بریم که وقتی هر قطعه ای آماده شد آنرا به شهروندان تحویل دهیم.

افتتاح 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در سرانجام سال

مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران در حاشیه طرح خدمت و بازدید از پروژه شهید بروجردی اظهار کرد : این پروژه در دو قطعه فازبندی شده و آغاز کار از سال 1393 بوده است، انشالله در اینده بسیار نزدیک 4 کیلومتر از این بزرگراه را افتتاح خواهیم کرد، پیش بینی ما بهمن یا اسفند است .

وی اضافه نمود : از حد فاصل ازادگان تا بلوار الغدیر 5 نقلطع غیر همسطح و 11 پل وجود دارد بعلاوه 15 هزار متر مربع پل ساختیم و حدود 1 میلیون و 80 هزار خاک برداری صورت گرفته است .

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران تاکید نمود : یکی از خصوصیات پروژه ما بحث دیوار سازی است که اهمیت زیادی دارد، حدود 31 هزار متر مربع دیوارکشی وجود داشته که 5 هزار متر به جای مانده است؛ اعتباری که برای شاخه غربی بسته شده حدود هزار و 200 میلیارد تومان است .

حق لطفی گفت : حدود 85 درصد کل پروژه پیشرفت داشته است؛ فعالیت خود را به سمتی می بریم که وقتی هر قطعه ای آماده شد آنرا به شهروندان تحویل دهیم .

همیار مشاوره اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید