انتشار عکس تازه از گوشی جدید شیوآمی

به گزارش همیار مشاوره، لی جون موسس شرکت شیوآمی اولین عکس واقعی از گوشی جدید پرچمدار این شرکت موسوم به ردمی کی 20 را عرضه کرد.

انتشار عکس تازه از گوشی جدید شیوآمی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی همیار مشاوره به نقل از آسین ایج، لی جون موسس شرکت شیوآمی اولین عکس واقعی از گوشی جدید پرچمدار این شرکت موسوم به ردمی کی 20 را عرضه کرد، شیوآمی مدعی است که این گوشی قدرتمند بسیاری از تولیدات پرچمدار شرکت های دیگر و از جمله رقبای چینی شیوآمی مانند هواوی را از میدان به در خواهد نمود.

در این عکس مدلی قرمز رنگ از گوشی یادشده دیده می گردد که لبه هایی کشیده شده دارد و در طراحی آن از فناوری دوربین سه گانه استفاده شده است.

قرار است این گوشی در تاریخ 28 می یعنی 4 روز دیگر روانه بازار گردد. گفته می گردد دقت لنز دوربین اصلی این گوشی به رقم بی سابقه 48 مگاپیکسل می رسد. همچنین در این گوشی از پردازنده قدرتمند Snapdragon 855 استفاده شده است.

یکی دیگر از جذابیت های این گوشی امکان ضبط تصاویر ویدئویی با سرعت آهسته 960 فریم در ثانیه است. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده از گوشی یادشده را در طول روز بدون احتیاج به شارژ مجدد ممکن می نماید. نمایشگر OLED و 6.39 اینچی از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتشار عکس تازه از گوشی جدید شیوآمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار عکس تازه از گوشی جدید شیوآمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید