مشخصات موتورولا اج 30Neo فاش شد

به گزارش همیار مشاوره به نقل از گیزموچاینا، قرار است موتورولا چند موبایل سری اج را در هشتم ستامبر (17 شهریور) رونمایی کند پیش بینی می گردد این شرکت چینی موبایل اج 30Neo را در همین رویداد رونمایی کند. اکنون گزارشی تازه رنگ ها و طراحی دستگاه را فاش نموده است.

مشخصات موتورولا اج 30Neo فاش شد

طبق شایعات موبایل اج 30Neo همان اج 30 لایت است که احتمالا با تراشه اسنپ دراگون SoC 695 ، حافظه ذخیره 256 و RAMبا ظرفیت 8 گیگابایتی عرضه می گردد.

ایوون بلاس افشاگر حوزه موبایل ها با همکاری وب سایت 91mobiles تعدادی از تصاویر اج 30Neo را فاش نموده اند. طبق این اطلاعات دستگاه در چهار رنگ سیاه، اونیکس، Very Peri(نوعی بنفش)، آکوا فوم(نوعی سبز)، Ice Palace(آبی یخی) عرضه می گردد.

دوربین سلفی موبایل زیر یک بریدگی روی نمایشگر واقع شده است. پشت دستگاه نیز طراحی ساده ای با یک ماژول دوربین مستطیل شکل با 2 لنز دیده می گردد.

در کنار این موارد موبایل نو موتورولا احتمالا پورت یو اس بی سی دارد.

در کنار این موارد پیش بینی می گردد اج 30Neo با نمایشگر pOLED در مقدار 6.28 اینچی و رفرش ریت 120 هرتزی به بازار می آید. محتمل است دوربین اصلی دستگاه 64مگاپیکسلی و باتری آن 4020 آمپری باشد. بعلاوه دستگاه از شارژ 30 وات پشتیبانی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشخصات موتورولا اج 30Neo فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات موتورولا اج 30Neo فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید