اپل از iPadOS 17 با ویژگی های تازه رونمایی کرد

به گزارش همیار مشاوره، اپل در رویداد WWDC 2023، علاوه بر سیستم عامل تازه گوشی های هوشمندش، از سیستم عامل تازه تبلت هایش یعنی iPadOS 17 با یک سری قابلیت های مجذوب کننده و کاربردی رونمایی کرد. این سیستم عامل تازه تبلت های اپل که با هدف تعامل راحت تر کاربران با آیپد ها معرفی شده، بسیاری از قابلیت های پیشرفته سیستم عامل iOS 17 را در دسترس کاربران قرار می دهد.

اپل از iPadOS 17 با ویژگی های تازه رونمایی کرد

اول از همه باید به قابلیت شخصی سازی پیشرفته لاک اسکرین در این سیستم عامل تازه آیپدهای اپل اشاره کنیم که اولین بار در iOS 16 معرفی شده بود. به لطف این قابلیت تازه، کاربران قادر خواهند بود طبق سلیقه خود لاک اسکرین های مختلف با پس زمینه های متفاوت را، علاوه بر ویجت ها و فونت های مجذوب نماینده مورد استفاده قرار دهند. بعلاوه ویژگی Live Activities نیز به لاک اسکرین تبلت های اپل اضافه شده که به یاری آن می توانید مسیر رسیدن یک تاکسی اینترنتی یا سفارش غذای به خودتان را به شکل زنده مشاهده کنید.

iPadOS 17، بعلاوه اپلیکیشن کاربردی Health که پیش تر فقط در گوشی های اپل قابل استفاده بود را در اختیار کاربران آیپدها نیز قرار می دهد تا آن ها بتوانند به راحت ترین شکل ممکن اطلاعات مربوط به سلامت خود را به وسیله iCloud روی دستگاه های مختلف، همگام سازی نمایند. سیستم عامل iPadOS 17 اکنون اجازه می دهد که تعامل بسیار بیشتری با فایل های PDF داشته باشید و به لطف یادگیری ماشینی، اپلیکیشن Notes قادر خواهد بود تا به صورت اتوماتیک کادرهای درنظر گرفته شده درون فایل های PDF را برای ثبت اطلاعات تازه تشخیص دهد.

در نهایت باید اشاره کنیم که نسخه آزمایشی سیستم عامل تازه iPadOS 17 از امروز در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و نسخه نهایی هم در پاییز سال جاری به شکل عمومی، منتشر می شود.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل از iPadOS 17 با ویژگی های تازه رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از iPadOS 17 با ویژگی های تازه رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید