اکبری: ایراد تیم شهرداری، بی انگیزگی بازیکنان بود

به گزارش همیار مشاوره، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان من فکر می کردند به راحتی تیم کردستان را شکست می دهند اما در هیچکدام از دیدارهای لیگ چنین شرایطی وجود ندارد.

اکبری: ایراد تیم شهرداری، بی انگیزگی بازیکنان بود

به گزارش همیار مشاوره، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد پیروزی سه بر یک شاگردانش مقابل راه یاب ملل کردستان در هفته دهم لیگ برتر گفت: پیش از هر چیز لازم است به بازیکنان حریف به خاطر بازی خوب و تلاش شان تبریک بگویم. ما نیز تلاش کردیم در این بازی بیشتر از بازیکنانی استفاده کنیم که در طول لیگ کمتر آنها را به کار گرفته بودیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: ما انتظار داشتیم در ست نخست، شرایط بهتری داشته باشیم اما شکست خوردیم. مسئله ای از این بابت وجود ندارد، چون بازیکنان جوان نیز باید کسب تجربه کنند.

اکبری گفت: ایرادی که به تیم شهرداری وارد است بی انگیزه بودن بازیکنان است. بازیکنان من فکر می کردند به راحتی تیم کردستان را شکست می دهند اما در هیچکدام از دیدارهای لیگ چنین شرایطی وجود ندارد و همه حریفان با تمام قدرت به میدان می آیند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در سرانجام گفت: مقصر شکست تیم در ست نخست تنها بازیکنان جوان تیم نبودند بلکه همه بازیکنان در این شکست نقش داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی همیار مشاوره بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی همیار مشاوره بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری: ایراد تیم شهرداری، بی انگیزگی بازیکنان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: ایراد تیم شهرداری، بی انگیزگی بازیکنان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید