این موبایل شیائومی مخصوص چینی ها است!، عکس

به گزارش همیار مشاوره، زومیت نوشت: همان طور که میکس فولد و میکس فولد 2 فقط در بازار چین عرضه شدند، سومین نسل این گوشی تاشو نیز در بازارهای جهانی به فروش نخواهد رسید.

این موبایل شیائومی مخصوص چینی ها است!، عکس

شیائومی چند روز قبل از گوشی تاشو میکس فولد 3 رونمایی کرد. با توجه به قابلیت ها و امکانات این محصول، بسیاری انتظار دارند که در بازارهای دنیای نیز عرضه گردد؛ درحال حاضر شایعات زیادی درمورد فروش این دستگاه در بازارهای خارج از چین وجود دارد.

اکنون شیائومی با انتشار بیانیه ای به همه شایعات مربوط به عرضه دنیای میکس فولد 3 خاتمه داد. متأسفانه این محصول مثل نسل های قبلی خود، فقط در انحصار بازار چین خواهد ماند.

غول فناوری کره جنوبی از زمان معرفی میکس فولد 3، اطلاعات خاصی درمورد تاریخ عرضه دنیای این دستگاه ارائه نداده است. با توجه به اینکه میکس فولد و میکس فولد 2 فقط در بازار چین به فروش رسیدند، بسیاری انتظار داشتند همین روند درمورد میکس فولد 3 نیز ادامه یابد.

شیائومی اکنون تأیید نموده هیچ برنامه ای برای فروش میکس فولد 3 در بازارهای دنیای ندارد. براساس اعلام مدیر ارتباطات این شرکت، گوشی مذکور انحصاراً فقط در چین به فروش خواهد رسید و این یعنی قرار نیست پیکسل فولد و گلکسی زد فولد 5 را در بازارهای دنیای به چالش بکشد.

البته امکان خرید میکس فولد 3 ازطریق خرده فروشی های آنلاین وجود دارد زیرا بعضی از این فروشگاه ها، محصولات مختلف را به سایر نقاط دنیا نیز ارسال می نمایند.

میکس فولد 3 فقط با رام چینی MIUI عرضه می گردد و اگرچه امکان نصب فروشگاه گوگل پلی روی آن وجود دارد، این رابط کاربری برای برنامه های گوگل بهینه سازی نشده است. علاوه براین گوشی شیائومی از LTE Band 20 پشتیبانی نمی کند و درنتیجه محتمل است در بعضی کشورها با مشکل شبکه روبرو گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این موبایل شیائومی مخصوص چینی ها است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل شیائومی مخصوص چینی ها است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید