بالغ بر 10 هزار نفر توریست از بناهای تاریخی اصفهان در تعطیلات گذشته تماشا کردند

به گزارش همیار مشاوره، ایرنا/ براساس گزارش های منتشر شده، بالغ بر 10 هزار نفر جهانگرد از بناهای تاریخی اصفهان در تعطیلات گذشته تماشا کردند.

بالغ بر 10 هزار نفر توریست از بناهای تاریخی اصفهان در تعطیلات گذشته تماشا کردند

حمیدرضا محققان، معاون توریستی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان اضافه کرد: براساس آمارهای موجود، توریستان چینی همچنان صدرنشین توریستان خارجی بازدید کننده از بناهای تاریخی استان اصفهان هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و اداره کل استان، تمامی 80 بنای تاریخی و موزه های تحت نظارت این اداره کل در سطح استان به رغم تعطیلی 3 روز سرانجام هفته به علت گرمای هوا فعال بود و به توریستان خدمات رسانی میکرد.

معاون توریستی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان یادآور شد: با توجه به موج گرمای شدید تابستانی، فعالیت ادارات و نهادهای دولتی چهارشنبه یازدهم تا سرانجام روز آدینه سیزدهم مرداد تعطیل شد اما بناهای تاریخی و توریستی تحت نظارت میراث فرهنگی برای خدمت رسانی به توریستان فعال بود.

محققیان توضیح داد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات سرانجام هفته همکاران مستقر در بناهای تاریخی و جاذبه های توریستی استان اصفهان به بیش از 10 هزار نفر توریست داخلی و خارجی خدمات رسانی کردند.

منبع: همگردی

به "بالغ بر 10 هزار نفر توریست از بناهای تاریخی اصفهان در تعطیلات گذشته تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالغ بر 10 هزار نفر توریست از بناهای تاریخی اصفهان در تعطیلات گذشته تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید