با اتومبیل شخصی به طبقات این برج می روید!

به گزارش همیار مشاوره، تصاویری که هفته جاری از معماری برج مسکونی مجلل بنتلی در میامی منتشر شده اند، طراحی آسانسور هایی را نشان می دهند که به ساکنان اجازه می دهند با اتومبیل خود مستقیماً وارد آپارتمان هایشان در تمام طبقات برج شوند.

با اتومبیل شخصی به طبقات این برج می روید!

ساخت یک برج مسکونی مجلل در ایالات متحده آمریکا در حالی شروع خواهد شد که معماری آن به ساکنان اجازه می دهد مستقیما با اتومبیل وارد آپارتمان در هر یک از طبقات برج شوند.

به نقل از نشنال، تصاویری که هفته جاری از معماری برج مسکونی مجلل بنتلی در میامی منتشر شده اند، طراحی آسانسور هایی را نشان می دهند که به ساکنان اجازه می دهند با اتومبیل خود مستقیماً وارد آپارتمان هایشان در تمام طبقات برج شوند.

این آسمان خراش 61 طبقه ای که در میامی واقع شده است، درحقیقت پروژه مشترک شرکت معماری Sieger Suarez، شرکت Dezer Development و شرکت بریتانیایی فراوری اتومبیل بنتلی است.

با اینکه این پروژه در سال 2021 معرفی و در سال 2019 طراحی شده بود، اما تصاویر نحوه عملکرد آسانسور اتومبیل ها به تازگی منتشر شده است.

هر یک از آپارتمان های این برج بیضی شکل 228 متری سه یا چهار پارکینگ اتومبیل خواهند داشت که به آپارتمان ها متصل هستند. این پارکینگ ها به وسیله یکی از چهار آسانسور از طبقه همکف قابل دسترسی هستند و دارای ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و بعلاوه فضای ذخیره خواهند بود.

این آسمان خراش نخستین بنای مسکونی برند بنتلی خواهد بود. طبق برنامه ریزی ها ساخت این بنا در امسال شروع و تا سال 2026 به انتها خواهد رسید. در مجموع بیش از 200 آپارتمان در داخل این برج ساخته می گردد.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید

به "با اتومبیل شخصی به طبقات این برج می روید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اتومبیل شخصی به طبقات این برج می روید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید