برنامه به روزرسانی قلابی سامسونگ 10 میلیون بار بارگذاری شد

به گزارش همیار مشاوره، یک برنامه قلابی به روزرسانی تولیدات سامسونگ با نمایش انبوه تبلیغات و درخواست پول از کاربران مسائل زیادی را به وجود آورده است.

برنامه به روزرسانی قلابی سامسونگ 10 میلیون بار بارگذاری شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی همیار مشاوره به نقل از آسین ایج، برنامه Update for Samsung ظاهرا برنامه ای برای به روزرسانی نرم افزارهای گوشی ها و تبلت های شرکت سامسونگ است. اما کاربرانی که برنامه یادشده را بارگذاری کنند، در عمل به سوی وب سایت هایی پر از تبلیغات هدایت شده و با مشکل روبرو می شوند.

بررسی ها نشان می دهد بیش از 10 میلیون کاربر گوشی های اندرویدی Update for Samsung را بارگذاری کرده اند و در عمل شاهد به روزرسانی نرم افزارهای سامسونگ نبوده اند.

برنامه یادشده کماکان در فروشگاه گوگل پلی موجود است و علیرغم تماس های برقرار شده و درخواست از این شرکت از فروشگاه یادشده حذف نشده است.

طراحان Update for Samsung از دشواری های مربوط به به روزرسانی میان افزارها و نرم افزارهای خاص گوشی های سامسونگ سواستفاده کرده اند و تلاش کرده اند کاربران را به نصب آن قانع کنند. این نرم افزار از کاربران می خواهد برای به روزرسانی گوشی های سامسونگ 34.99 دلار پرداخت کنند.

نرم افزار یادشده یک جاسوس افزار نیست و اطلاعاتی نیز به سرقت نمی برد و تنها یک باج افزار بوده که باعث آزار مخاطب و نمایش انبوه تبلیغات می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برنامه به روزرسانی قلابی سامسونگ 10 میلیون بار بارگذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه به روزرسانی قلابی سامسونگ 10 میلیون بار بارگذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید