تریلر گیم پلی Honor of Kings: World مبارزات و دنیای بازی را نشان می دهد

به گزارش همیار مشاوره، مجموعه افتخار پادشاهان (Honor of Kings) حدود 7 سال است که در دنیای بازی های ویدئویی وجود دارند. حال شرکت سازنده این مجموعه، Timi Studios، تریلری از آخرین عنوان این مجموعه منتشر نموده است. بازی افتخار پادشاهان: دنیا (Honor of Kings: World) در سبک نقش آفرینی و دنیا باز بوده که بر اساس عنوان اصلی این مجموعه ساخته شده است.

تریلر گیم پلی Honor of Kings: World مبارزات و دنیای بازی را نشان می دهد

بازی افتخار پادشاهان در ابتدا برای دستگاه های همراه عرضه شد. حال دنیا این بازی را به دنیای کنسول ها و کامپیوتر آورده تا افراد بیشتری بتوانند این بازی را تجربه نمایند. بازی افتخار پادشاهان: دنیا در سال 2021 معرفی گردید. حال پس از گذشت نزدیک به یک سال تریلری از گیم پلی آن منتشر شده که گستردگی این بازی را نشان می دهد.

شما در بازی افتخار پادشاهان در حال یک ماجراجویی هستید. دنیای بازی نیز بسیار گسترده بوده و شما باید کوشش کنید اسرار آن را کشف کنید. در بازی افتخار پادشاهان توانایی های زیادی وجود داشته که می توانید آن ها را بدست بیاورید. سپس با استفاده از این توانایی ها دنیای بازی را گشته و بازی را برای خود آسان تر کنید. در بازی دنیا کاراکترهای زیادی وجود دارند که به شما در ماجراجوییتان یاری خواهند کرد.

دنیای بازی افتخار پادشاهان حالت فانتزی دارد. به همین علت چیز جدیدی نیست. نکته اینجاست که این بازی وارد بخش شده است که رقابت در آن بسیار سنگین است. در سبک نقش آفرینی و فانتزی عناوین بسیار خوبی مثل ویچر 3 وجود دارند. به همین علت رقابت در این بخش بسیار سخت بوده و شرکت سازنده باید نهایت نوآوری خود را به کار بگیرد.

هنوز پلتفرم های بازی به طور دقیق معین نشده اما با توجه به اینکه بر اساس عناوین موبایل است، قطعاً این بازی برای دستگاه های دیگر عرضه خواهد شد. نکته اینجاست که عناوین زیادی وجود دارند که نسخه موبایل از یک بازی اصلی ساخته شده است. با این حال موارد برعکس این ماجرا زیاد نیستند. حال باید صبر کرد و دید که شرکت سازنده چگونه از پس ساخت این بازی بر می آید.

بازی افتخار پادشاهان دنیای زیبایی دارد. همین مورد یک نقطه قوت برای این عنوان بوده و می تواند مخاطبان زیادی را به آن جذب کند. نکته اینجاست که در کنار این دنیای زیبا، شرکت سازنده باید محتوای زیادی هم در بازی قرار دهد. چیزی که می تواند در عناوین دنیا باز بسیار آزاردهنده باشد، دنیای خالی آن ها است و TiMi باید تمام کوشش خود را بکند تا از این موضوع جلوگیری کند. هنوز اطلاعات زیادی از داستان بازی منتشر نشده و به زودی همگی سؤالات پاسخ داده خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر گیم پلی Honor of Kings: World مبارزات و دنیای بازی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی Honor of Kings: World مبارزات و دنیای بازی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید