تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟

به گزارش همیار مشاوره، یکی از راحت ترین راه های سفر به کشورهای خارجی مراجعه به آژانس های مسافرتی و رزرو تورهای مسافرتی است.

تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟

با اینکه استفاده از تورهای مسافرتی برای سفر به خارج از کشور دردسر کمتری برای مسافران به همراه دارد و هر فردی با مراجعه به شرکت های خدمات گردشگری می تواند برای تاریخ مورد نظر خود توری را رزرو کند؛ اما مسافران دستِ بازی در انتخاب ساعت پرواز، نوع ایرلاین و نوع هتل خود ندارند؛ به همین دلیل ناچار هستند از میان بسته های ارائه شده یکی را با توجه به زمان سفر و قیمت آن انتخاب نمایند.

اما این تنها ایراد تورهای مسافرتی نیست. بعضی از آژانس های مسافرتی در تورهای خارجی خود خدمات گردشگری و بازدیدهای درون شهر را گنجانده اند که به مسافران هزینه اضافه ای را تحمیل می نماید.

اگرچه ممکن است بعضی از مسافران، خصوصا در سفر اول خود، تمایل داشته باشند همراه با تورلیدر از جاذبه های دیدنی شهر بازدید نمایند؛ دسته ای دیگر احتیاجی به استفاده از چنین خدماتی ندارند و نمی خواهند بابت آن پولی بپردازند.

بودن یک تورلیدر هنگام بازدید از جاذبه های توریستی نکته مثبتی است؛ ولی معمولا هزینه دریافت شده برای چنین خدماتی بیشتر از حالت معمول است و چون بازدیدها به صورت دسته جمعی برگزار می گردد، همه مسافران باید وقت خود را با گروه تنظیم نمایند.

اگر تمایل به استفاده از چنین تورهایی ندارید و می خواهید شخصا اقدام به رزرو هتل خارجی و خرید بلیط پرواز خارجی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از تورهای مسافرتی از خدمات پکیج مسافرتی بهره ببرید.

پیکج های مسافرتی آیتورز به شما این امکان را می دهند تا در تاریخ مورد نظرتان قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل های خارجی را با هم مقایسه کنید و موردی که از هر نظر مناسب است را رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی به راحتی در آیتورز امکان پذیر است. زمانی که در قسمت پکیج مسافرتی، شهر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و تاریخ رفت و برگشتتان را تعیین کنید، مجموعه ای از ده ها پیکج خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی نمایش داده می گردد که هزینه آن به صورت ریالی قابل پرداخت است.

به این ترتیب قادر خواهید بود پیکج مسافرتی خود را با برترین قیمت بلیط هواپیما و هتل در تاریخ مورد نظر رزرو کنید و بدون احتیاج به پرداخت هزینه اضافی بابت خدمات گردشگری و برگزاری تور درون شهری، به مسافرت بروید.

علاوه بر این برای خرید بلیط هواپیما داخلی با بهترن قیمت می توانید به آیتورز مراجعه نموده و پس از تعیین کردن تاریخ پرواز و شهر مبدا و مقصد، برای رزرو بلیط سیستمی یا بلیط چارتر هواپیما اقدام کنید.

منبع: کجارو / reportage-ads.com

به "تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید