تقابل آماری یوونتوس و ناپولی

به گزارش همیار مشاوره، راند اول جدال تیم های یوونتوس و ناپولی برای رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) تقابل دو اندیشه فنی مبتنی بر بازی هجومی است.

تقابل آماری یوونتوس و ناپولی

به گزارش همیار مشاوره، یوونتوس و ناپولی یکی از دو ملاقات نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا را برگزار خواهند کرد. یوونتوس در سری A هم به دنبال رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی است و در صدر جدول رده بندی اوضاع خوبی دارد. ناپولی اما در رده سوم قرار گرفته است و با رم، تیم دوم جدول 5 امتیاز فاصله دارد. تیمی که بتواند راهی فینال گردد باید به مصاف یکی از دو تیم لاتزیو یا رم برود.

در ادامه نگاهی مقایسه ای به آمار و ارقام و عملکرد یونتوس و ناپولی خواهیم داشت تا شرایط این دو تیم قبل از بازی بزرگ امشب (سه شنبه) روشن تر گردد.

یوونتوس در 6 ملاقات اخیر رکورد 6 برد را برای خودش ثبت نموده است. این تیم اینتر را یک بر صفر، کروتونه را 2 بر صفر، کالیاری را 2 بر صفر، پالرمو را 4 بر یک، پورتو را 2 بر صفر و امپولی را 2 بر صفر شکست داده است. همچنین بعد از بازی با ناپولی در کوپا ایتالیا باید در لیگ به مصاف اودینزه برود.

این تیم در رقابت های فصل جاری 55 گل زده که این تعداد شامل 35 گل در جریان بازی، 13 ضربه کاشته، 3 گل به خودی، 2 ضدحمله و 2 پنالتی بوده است.

این تیم همچنین 570 پاس داده که این تعداد هم شامل 480 پاس کوتاه، 67 پاس بلند، 21 ارسال توپ و 2 پرتاب بلند توپ بوده است.

راه راه پوشان تورین 33 درصد از حملاتشان را در رقابت های این فصل سری آ از سمت چپ، 28 درصد از مرکز زمین و 40 درصد از سمت راست ترتیب داده اند.

این تیم در 26 درصد از دقایق بازی ها در یک سوم زمین خودی، 46 درصد در مرکز زمین و 27 درصد در یک سوم زمین حریف بوده است.

یوونتوس 13 درصد از شوت هایش را از سمت چپ زمین، 71 درصد از مرکز و 16 درصد از سمت راست زده است.

این تیم همچنین 6 درصد از شوت هایش را از داخل محوطه 6 قدم، 56 درصد از داخل محوطه جریمه و 38 درصد از بیرون از محوطه جریمه زده است.

ناپولی اما در 6 ملاقات اخیر 3 برد، 2 باخت و یک مساوی به دست آورده است. این تیم بولونیا را 7 بر یک، جنوا را 2 بر صفر و کیوو را 3 بر یک شکست داده، مقابل رئال مادرید 3 بر یک و مقابل آتالانتا 2 بر صفر شکست خورده و با پالرمو یک بر یک مساوی نموده است. بعد از نیمه نهایی کوپا ایتالیا هم باید در لیگ به مصاف رم برود.

این تیم در رقابت های فصل جاری 60 گل زده که این تعداد شامل 48 گل در جریان بازی، 8 ضربه کاشته، 2 ضدحمله و 2 پنالتی است.

همچنین از 692 پاسی که این تیم داده 610 پاس کوتاه، 58 پاس بلند، 22 ارسال و 2 پرتاب بلند توپ بوده است.

ناپولی 39 درصد از حملاتش را از سمت چپ زمین، 30 درصد از مرکز و 31 درصد آن را از سمت راست ترتیب داده است.

این تیم در بازی های فصل جاری 21 درصد از دقایق را در یک سوم زمین خودی، 48 درصد در مرکز زمین و 31 درصد در یک سوم زمین حریف بوده است.

همچنین در زمین منطقه شوت ها ناپولی 23 درصد از شوت ها را از سمت چپ، 60 درصد از مرکز و 17 درصد آن ها را از سمت راست زده است.

آن ها 6 درصد از شوت های شان را از داخل محوطه 6 قدم، 46 درصد از داخل محوطه جرمه و 48 درصد آن ها را از بیرون از محوطه جریمه زده اند.

منبع: تسنیم

به "تقابل آماری یوونتوس و ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل آماری یوونتوس و ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید