تمرینات استراماچونی حرفه ای است، طرفداران نگران آینده هستند

به گزارش همیار مشاوره، مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، با ارزیابی مثبت از تمرینات این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه آبی پوشان دو هفته ای است که تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی جدید آغاز نموده اند. استراماچونی یک مربی حرفه ای است که در اروپا کار نموده و می تواند در آینده عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

تمرینات استراماچونی حرفه ای است، طرفداران نگران آینده هستند

وی تاکید نمود: تمرینات این سرمربی کاملاً حرفه ای است و بارها دیده ایم بازیکنان این موضوع را تایید نموده اند، بنابراین اعتقاد دارم استقلال می تواند تا شروع لیگ خود را به مرز آمادگی رسانده و اگر این تیم اردوی خود را در ترکیه برگزار کند مطمئن باشید این اردو تاثیرات بسزایی در آمادگی جسمانی و هماهنگی کارهای تیمی خواهد داشت و استقلال می تواند شروعی پیروز در لیگ برتر داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد جذب مهاجم جدید این تیم به نام شیخ دیاباته گفت: من شناختی از این بازیکن ندارم اما گفته می گردد او در چند تیم خوب اروپایی بازی نموده و از تجربه بالایی برخوردار است حتی بعضی پا را از این فراتر گذاشته و می گویند می تواند مامه تیام دیگری برای استقلال باشد البته تا او را در تمرین و بازی ها نبینیم نمی توانیم عملکرد او را ارزیابی کنیم اما اگر او توانسته در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کند می توان به او امیدوار بود چون تجربیات حرفه ای خوبی دارد و باید از چارچوب شناسی قوی برخوردار باشد.

فنونی زاده در ادامه گفت: استقلال در این فصل بازیکنان جوانی جذب نموده که در آینده می توانند مفید باشند اما این تیم احتیاج به جذب چند ستاره هم دارد که از تجربیات آنها به موقع استفاده ببرد.

او از حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست جدید استقلال هم گفت: جواد بازیکن بزرگی در استقلال بوده، چهره ای خوشنام است که حتی طرفداران رقیب هم او را دوست دارند او سال ها به عنوان کاپیتان و مربی در استقلال حضور داشته و معتقدم انتخاب او به عنوان سرپرست یک انتخاب درست بوده البته نباید از زحمات اصغر حاجیلو به راحتی بگذریم او در زمان خود یکی از بازیکنان باتعصب و بزرگی بود که فوتبالش را با پیراهن استقلال شروع و با آن به انتها رساند در مدت حضورش در استقلال به عنوان سرپرست کوشش زیادی کرد تا استقلال همواره در آرامش باشد.

هافبک پیشین استقلال در انتها گفت: زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده استقلال باید خود را تا زمان شروع لیگ به آمادگی کامل برساند ضمن اینکه طرفداران هم باید بدانند کادر فنی و بعضی از بازیکنان استقلال جدید به این تیم آمده اند بنابراین باید به آنها فرصت داد عجله نکرد تا آبی پوشان با آرامش شروعی پیروز در لیگ نوزدهم داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرینات استراماچونی حرفه ای است، طرفداران نگران آینده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات استراماچونی حرفه ای است، طرفداران نگران آینده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید