فیلم لو رفته از پایکوبی وریا غفوری در مهمانی مختلط !

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران:فیلمی کوتاه از وریا غفوری در عروسی مختلط خواهرش در حال انتشار می باشد که مشخص است به طور پنهانی از این بازیکن گرفته شده است.

فیلم لو رفته از پایکوبی وریا غفوری در مهمانی مختلط !

وریا غفوری بازیکن محبوب و مردمی استقلال است که توانست در این تیم بازی قابل قبولی را داشته باشد. وریا غفوری در حال حاظر کاپیتان تیم استقلال می باشد. وریا غفوری از بازیکنانی است که از طرف خانواده به خصوص پدرش مخالفت های زیادی برای ادامه فوتبالیست شدندش داشت و پدرش اصرار داشت تا وریا غفوری ادامه تحصیل دهد اما او با تلاش خود توانست به جایگاه خوبی در فوتبال دست یابد. وریا غفوری چند سالی می شود که متاهل است و با خانم مونا اردلان ازدواج کرده و صاحب فرزندانی به نام رادین و بارین هم هستند.

بیوگرافی وریا غفوری

وریا غفوری متولد 29 شهریور سال 1366 در شهر سنندج است. او علاوه بر تیم استقلال، عضو تیم ملی فوتبال ایران هم می باشد. معنی نام وریا، زرنگ و هوشیار می باشد. لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!

ماشین گرانقیمت وریا غفوری در استادیوم آزادی

پیش از شروع بازی تیم های پرسپولیس و ملوان مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جدیدترین محصول این شرکت را به وریا غفوری بازیکن تیم ملی اهدا کرد. وریا غفوری یکی از پدیده های فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا از مدیران خودرو جایزه گرفت. مدیرعامل این شرکت زمانی که قصد داشت خودروی اهدایی سازمان لیگ را به وی اهدا کند او را به نام وریا غفوری صدا زد.

منبع : شایانیوز

منبع: رکنا

به "فیلم لو رفته از پایکوبی وریا غفوری در مهمانی مختلط !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته از پایکوبی وریا غفوری در مهمانی مختلط !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید