توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش همیار مشاوره، طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان با حضور قائم مقام کمیته امداد در استان گلستان، به صورت متمرکز در استان های مختلف کشور شروع به کار کرد.

توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه اجتماعی همیار مشاوره، حسین صمصامی، در مراسم افتتاح متمرکز طرح اطعام مهدوی (ضیافت همدلی) در استان گلستان، گفت: در طرح اطعام مهدوی در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان، به نیت یاران امام زمان (عج)، 313 مرکز اطعام مهدوی در سراسر کشور برپا شده است که در طول ماه مبارک رمضان به تهیه و توزیع بسته های غذایی گرم بین نیازمندان اقدام می نمایند.

وی اضافه نمود: این طرح در ماه مبارک رمضان که اوج تبلور انفاق و همدلی است با پخت روزانه بیش از 150 هزار پرس غذا برای نیازمندان، در تمامی استان ها اجرایی و عملیاتی می گردد.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه تا سرانجام ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی، حداقل 5 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع خواهد شد، تاکید نمود: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار و نهاد های حمایتی و انقلابی بتوانیم این آمار را تا دو برابر و حتی بیشتر افزایش دهیم.

وی تاکید نمود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی لازم، طبخ و توزیع غذا طبق پروتکل های وزارت بهداشت صورت گرفته و بسته های غذایی در ظروف یک بار مصرف میان مددجویان و خانواده های نیازمند توزیع می گردد.

صمصامی با دعوت از همه مردم نیک اندیش ایران اسلامی برای پیوستن به این طرح گفت: خیران و مردم نیکوکار می توانند با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان و طرح اطعام مهدوی، یاری های خود را به شماره کارت 6037997900001000، شماره حساب 0103333333000، شماره حساب بانک ملی 3333 و یا به وسیله کد دستوری 88771# پرداخت نمایند.

بر اساس این گزارش، استان های گلستان، مازندران، یزد، کردستان، خراسان رضوی، البرز و قزوین از جمله استان هایی هستند که مراکز اطعام مهدوی به صورت همزمان در آن شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید