جاهای دیدنی مشهد با مترو

به گزارش همیار مشاوره، زمانی که قصد سفر به مشهد را دارید گزینه های متفاوتی برای سفر پیش روی شماست. از ماشین شخصی گرفته تا قطار و هواپیما. تمامی این وسایل ویژگی های منحصر به فردی دارند اما باید در نظر داشته باشید که سریع ترین ویژگی برای هواپیما است. هواپیماها سریع ترین وسیله ای هستند که می توانند شما را به مقصد مورد نظرتان برسانند. امروزه هواپیما روزانه میلیون ها نفر را در سراسر دنیا جابه جا می نمایند. فرودگاه ها به خاطر حساسیت بالایی که دارند فرایند اداری طولانی تری نسبت به ترمینال اتوبوس و ایستگاه راه آهن دارند و ضروری است از ساعاتی قبل از پروازتان در فرودگاه حاضر باشید تا بتوانید به راحتی به پروازتان برسید.

جاهای دیدنی مشهد با مترو

همچنین اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد از علی بابا را دارید توصیه می گردد از وب سایت های معتبر اقدام به خرید کنید تا بتوانید با کمترین قیمت ممکن بلیط تان را تهیه کنید. خرید از وب سایت های معتبر به شما یاری می نماید تا خدمات پس از فروش خوبی را تجربه کنید. برای مثال زمانی که می خواهید بلیط خود را بازگشت دهید می توانید به راحتی به پنل کاربری تان مراجعه کنید و درخواست استرداد دهید. اما زمانی که بلیط تان از یک سایت معتبر تهیه نشده باشد ممکن است این فرایند طولانی تر گردد. در پروازهایی که به مشهد صورت می گیرد بهتر است دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید و کارهای مربوط به پروازتان را انجام دهید. یکی از مهم ترین موضوعات در زمان ورود به فرودگاه شناسایی ترمینال پروازتان است. اگر ترمینال پروازتان به درستی شناسایی نگردد ممکن است کمی معطل شوید. ترمینال پرواز روی کارت پروازتان هم نوشته شده است و اگر نتوانستید آن را پیدا کنید می توانید از اطلاعات فرودگاه یاری بگیرید.

بعد از ورود به ترمینال مورد نظرتان باید کارت پروازتان را از باجه مخصوص تحویل بگیرید و سپس به سراغ تحویل بارهای تان بروید. در قسمت تحویل بار دقت داشته باشید که وزن وسایل شما با وزن مجاز هم خوانی داشته باشد تا دچار جریمه اضافه بار نشوید. بار مجاز بیش تر شرکت های هواپیمایی در ایران حدود 30 کیلوگرم است اما دقت داشته باشید که اگر این میزان افزایش داشت و مثلا 40 کیلوگرم بود نمی توانید همه 40 کیلوگرم را در یک چمدان یا ساک حمل کنید. در واقع این موضوع به خاطر حفظ سلامت شخصی است که بارهای شما را به درون هواپیما می برد. بهتر است مدارک اصلی تان در چمدان قرار ندهید و تمامی مدارک شخصی را در یک کیف کوچک به همراه داشته باشید و آن را با خودتان به کابین هواپیما ببرید. شما بعد از خرید بلیط هواپیما مشهد، مجاز هستید که تا سقف 4 کیلوگرم بار به داخل هواپیما ببرید.

اگر می خواهید در مشهد گردش هم داشته باشید بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در سفر به مشهد جهت تهران مشهد از راه شمالی را تجربه کنید!

1ـ باغ وحش وکیل آباد

به احتمال زیاد از باغ وحش وکیل آباد مشهد زیاد شنیده اید. این باغ وحش یکی از بهترین باغ وحش های ایران است که جاذبه های دیدنی زیادی را برای مسافران دارد. اگر به مشهد سفر کردید توصیه می کنیم حتما به باغ وحش وکیل آباد سر بزنید. این باغ وحش در جنوب غربی مشهد است. باغ وحش وکیل آباد در بنایی به وسعت 40 هزار مترمربع ساخته شده است و بزرگ ترین باغ وحش کشور به شمار می آید. در این باغ وحش 125 گونه جانوری استفاده می گردد؛ 61 گونه پستاندار، 49 گونه پرنده، 10 گونه آبزی و 5 گونه خزنده که در مجموع 125 گونه را شامل می گردد. اگر می خواهید با مترو به این باغ وحش بروید می توانید از مترو وکیل آباد پیاده شوید و بعد از طی کردن جهتی کوتاه به این باغ وحش برسید.

2ـ پارک ملت و شهربازی آن

پارک ملت مشهد یکی از معروف ترین و بهترین پارک های مشهد است که بسیاری از مسافران در طول اقامت شان از آن بازدید می نمایند. در این پارک یک شهربازی بزرگ هم با نام ملت واقع شده است که در نوع خود یکی از مجهزترین شهربازی های کشور است. این شهربازی در بنایی به وسعت 30 هزار متر مربع ساخته شده است و دارای تجهیزات کاملی از وسایل بازی است. تعدادی از وسایل بازی این شهربازی در ادامه آنالیز شده است. همچنین برای رسیدن به این پارک به یاری مترو می توانید از ایستگاه پارک ملت پیاده شوید و بعد از مدتی پیاده روی به این پارک برسید.

پرواز در آسمان

این تاب چرخشی شما را تا ارتفاع 24 متری بالا می برد و با سرعت 9 دور در دقیقه، بین فضا و زمین به دور خود می چرخاند.

محدودیت قد :150 سانتی متر

ظرفیت دستگاه :24 نفر

مدت :4 دقیقه

اسکیت بورد

در این بازی شما سوار یک اسکیت بورد بسیار بزرگ می شوید که بر روی یک ریل با ارتفاع 30 متر واقع شده است و با سرعت 60 کیلومتر در ساعت، به دو سمت ریل حرکت می نماید.

محدودیت قد :150 سانتی متر

ظرفیت دستگاه :16 نفر

مدت :3 دقیقه

آکروجت فضایی

آکروجت فضایی شما را در ارتفاع 2 متری در میان فضا معلق نگه می دارد.

محدودیت قد :120 سانتی متر

ظرفیت دستگاه :32 نفر

مدت :12 دقیقه

ترن هوایی

ترن هوایی شهربازی مشهد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت شما را به ارتفاع 18 متری از زمین می برد.

محدودیت قد :150 سانتی متر

ظرفیت دستگاه :16 نفر

مدت :3 دقیقه

همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما مشهد از علی بابا می توانید در وقت و هزینه های تان صرفه جویی کنید.

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "جاهای دیدنی مشهد با مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی مشهد با مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید