خبرنگاران شمار تلفات حوادث جوی 10 استان به 11 نفر رسید

به گزارش همیار مشاوره، تهران - خبرنگاران - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ 11 نفر بر اثر حوادث جوی در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی، مازندران، سمنان و کرمان خبر داد.

خبرنگاران شمار تلفات حوادث جوی 10 استان به 11 نفر رسید

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی همیار مشاوره با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی تا در 24ساعت گذشته تا ساعت 12:30 روز چهارم فروردین 99 اضافه کرد: کل مصدومان 17 نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل 12 نفر و درمان در محل پنج نفر بودند.

وی گفت : 11 نفرفوتی ها شامل بندرعباس 2 نفر - خانم 32 ساله - دختر 5 ساله - گرفتار شدن خودرو در راستا سیلاب - لارستان: 1 نفر - مرد 58 ساله - گرفتار شدن خودرو راستا سیلاب - بندرکنگان: 1 نفر - قم، 3 نفر یک خانم، یک آقا و کودک 6 ماهه - ریزش تونل بر اثر بارش باران - مهر 4 نفر بودند.

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس 115 این حوادث جوی 2 نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محور های فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است

وی همچنین گفت: هشت واحد مسکونی در روستای تیس شهرستان چابهار تخریب شده و دهستان زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب در محاصره آب است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: محورهای اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر، کهنوج، قلعه گنج و کهنوج به قلعه گنج، جیرفت و بندرعباس مسدود است و محورهای فرعی در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج و فنوج مسدود است که خدمات رسانی حوزه سلامت به آسیب دیدگان را دچار اختلال کرده است.

وی شرح داد: محور طبس به تپه طاق و دیهوک - زنوخان در خراسان جنوبی مسدود است و سه دستگاه آمبولانس اورژانس به دلیل بارش برف در مازندران و سمنان گرفتار شده اند و هماهنگی با راهداری جهت بازگشایی محور در حال انجام است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمار تلفات حوادث جوی 10 استان به 11 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار تلفات حوادث جوی 10 استان به 11 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید