خط و نشان خاص فرهاد مجیدی: برای قهرمانی آسیا آماده ایم

به گزارش همیار مشاوره، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پیش بینی می کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، چون می دانستیم بازی های سختی هم در پیش داریم. ما در کنترل بازی پیروز شدیم. تیم الشرطه دوندگی خوبی داشتند و من به تیم حریف خسته نباشید می گویم.

خط و نشان خاص فرهاد مجیدی: برای قهرمانی آسیا آماده ایم

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که 10 نفره شدن الشرطه باعث نشد بازی به گره بخورد؟ گفت: تجربه نشان داده که بازی کردن جلوی تیمی که 10 نفره می شود، سخت تر است، چون آن ها یک بازیکن را از دست داده اند و بازیکنان دیگر تلاش بیشتری می کنند. این کار را برای تیم مقابل سخت تر می کنند. الشرطه در این بازی بیشتر دوید، اما ما منطقی بازی کردیم و نتیجه مورد نظر را کسب کردیم و خیلی خودمان را به آب و آتش نزدیم تا برای بازی بعد هم انرژی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای این پیروزی شادی می کنید؟ گفت: مسلما شادی می کنیم.

مجیدی درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فکر می کنم تیم الدحیل سخت ترین رقیب ما باشد، ولی چیزی که باشگاه استقلال و هوادارانش می خواهند، قهرمانی است و من و بازیکنانم خود را برای این مساله آماده کردیم و همه تلاش خود را می کنیم تا هواداران را شاد کنیم.

منبع: فرارو

به "خط و نشان خاص فرهاد مجیدی: برای قهرمانی آسیا آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان خاص فرهاد مجیدی: برای قهرمانی آسیا آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید