دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و به دنبال مذاکره مجدد است

به گزارش همیار مشاوره، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و به دنبال مذاکره مجدد برای خروج ایران از منطقه است.

دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و به دنبال مذاکره مجدد است

سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با ، گفت: برای ملت ایران مسجل و روشن است که استکبار جهانی با شیوه های مختلف در مبارزه با نهضت اسلامی برنامه ریزی نموده است و از راه های گوناگون برای ضربه زدن به حرکت اسلامی ملت های منطقه استفاده نموده است که البته به نتیجه نرسیده است.

تقوی اضافه نمود: کانون این روشنگری، خیزش و بصیرت افزایی ایران اسلامی است و بنیانگذار این انقلاب، امام خمینی(رضوان الله علیه) بود و امروز این پرچم به دست رهبر انقلاب اسلامی برافراشته شده است. نظام انقلاب اسلامی ایران کانون جوشانی است که موج انقلاب از کشور ایران نشأت گرفته و مرز ها را در نوردیده است و به لطف خداوند مرز ها را فتح کردیم و در کشور های همسایه، مسلمانان متعهد و متدین تحت تاثیر موج نظام انقلاب اسلامی هستند.

او توضیح داد: دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و الآن به دنبال مذاکره مجدد است. خروج آمریکا از برجام کار اشتباهی بود و دشمن به دنبال این است که ایران از منطقه خارج گردد. ایران در کشور هایی مثل عراق و سوریه و... نیرو ندارد، اما انقلاب ایران در این کشورها رسوخ پیدا نموده است.

اساسنامه جامعه روحانیت مبارز تغییر کرد/با تغییر ساختار حضور جدی تری در استان ها خواهیم داشت

او تاکید نمود: امروز موج انقلاب اسلامی تمام منافع آمریکا را به خطر انداخته است و دشمانی که می خواستند کشور یمن را ظرف مدت یک هفته تسخیر نمایند بیش از پنج سال است که نتوانسته اند این کار را انجام دهند و کشور های غاصبی که باعث فجایع زیادی شدند و بیش از هزاران نفر را کشتند و زخمی کردند باید جوابگوی این جنایات باشند. مردم یمن با ایمان و مقاومت ایستاده اند و دفاع می نمایند و این مسئله راه چاره نظامی هم ندارد.

تقوی اعلام نمود: تحریم ها نیز اثری نداشت و آن ها معتقد بودند که ایران در کم تر از شش ماه متلاشی می گردد، اما نشد؛ دشمنان می خواستند مردم را از صحنه بیرون نمایند، اما حضور مردم در روز 22 بهمن 57 و در حماسه های ملی، دینی و مذهبی مثل راهپیمایی ها و مراسم اربعین و عاشورا و... نشان داد که مبارزه دشمن بی اثر بوده است.

او در پایان گفت: دشمنان می خواستند ذهن های مردم را از طریق ماهواره ها و شبکه های تلویزیونی فارسی زبان و سایت ها و خبرگزاری ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی تغیر دهند و مردم ایران را ناامید نمایند، اما این اتفاق محقق نشد و تمام مردم می دانند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران افرادی خبیث و دروغگو هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و به دنبال مذاکره مجدد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن خطر بسیار مهمی را احساس نموده و به دنبال مذاکره مجدد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید